شناسهٔ خبر: 34721630 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تریلر جدیدی از بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد

احسان دهشیری

صاحب‌خبر -

با اینکه چندین هفته از رونمایی رسمی بخش چند نفره بازی مورد انتظار Call of Duty: Modern Warfare گذشته است، استودیوی سازنده به تازگی تریلری از این بخش منتشر کرده است که برای باری دیگر بازی‌بازان و کاربران را با حال و هوای آن بیشتر آشنا می‌کند.

استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity War) چند هفته‌ی پیش، به صورت رسمی و مفصل از بخش چنده نفره بازی تیراندازی Call of Duty: Modern Warfare رونمایی کرد. بازی‌بازان و کاربران با حالت چند نفره این بازی که تحت عنوان Gunfight شناخته می‌شود آشنا شدند. قوانین مربوط به بخش Gunfight بسیار ساده هستند. دو تیم متشکل از دو بازی‌باز در یک نقشه‌ی کوچک و خاص با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. وسایل و سلاح‌های تمامی بازی‌بازان یکسان بوده و باید برای کشتن تیم حریف تلاش کنند.

این استودیوی سازنده، انواع مختلفی از تریلرها و ویدئوهای دیدنی را جند هفته‌ پیش در اختیار بازی‌بازان و کاربران قرار داد و توجه بسیاری را جلب کرد. حال به تازگی برای باری دیگر ویدئویی تماشایی در دسترس قرار گرفته است که این بخش را نشان می‌دهد.

این ویدئوی ۲۰ دقیقه‌ای، حالت‌های مختلف موجود در بازی Call of Duty: Modern Warfare را در معرض نمایش می‌گذارد. این حالت شامل Headquarters، Domination، Cyber Attack و Team Deathmatch هستند که هر یک دارای قوانین و ویژگی‌های منحصر به فرد خود هستند و قادرند ساعت‌ها شما را به خود مشغول و سرگرم کنند. در همین حین نقشه‌های مختلفی از بازی نیز نشان داده می‌شوند که البته گفتنی است نسبت به تصاویر و ویدئوهای چند هفته‌ی گذشته، چیز جدیدی را در اختیار بازی‌بازان و علاقه‌مندان قرار نمی‌دهند. شما می‌توانید با مراجعه به قسمت پایین صفحه، ویدئوی مذکور را با کیفیت‌های مختلف مشاهده و دریافت کنید.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ جمعه ۳ آبان ماه سال جاری (۲۵ اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما می‌توانید اولین نگاه به این بازی تحت عنوان ندای رستگاری به گوش می رسد… | اولین نگاه به Call Of Duty Modern Warfare که به قلم مصطفی زاهدی است را از طریق این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا مطالعه کنید. شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط به این بازی مورد انتظار را از طریق وب‌سایت خبری گیمفا دنبال کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

نظر شما