شناسهٔ خبر: 34708995 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

اطلاعات جدیدی از بخش چندنفره‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد

حمید کوهپیما

صاحب‌خبر -

کم کم به زمان انتشار جدیدترین نسخه‌ی یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تیراندازی یعنی سری Call of Duty نزدیک می‌شویم. تیم سازنده در هفته‌های اخیر اطلاعات زیادی از بازی Call of Duty: Modern Warfare را منتشر کرده بودند و امروز شاهد انتشار جزییاتی جدید از بخش چندنفره‌ی این بازی هستیم.

دستیار کارگردان بخش چندنفره‌ی بازی، آقای جو سیکات (Joe Cecot)، امروز به سراغ صفحه‌ی بازی Call of Duty Modern Warfare در وب‌سایت Reddit آمده و تایید کرده است که هوش مصنوعی یا همان بات‌ها (Bot)، در بخش‌ آفلاین نیز در دسترس خواهند بود. پس اگر به تجربه‌ی بخش چندنفره در حالت آنلاین علاقه‌ای ندارید و ترجیح می‌دهید بازی را به صورت آفلاین و در کنار دوستانتان تجربه کنید، دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. اگرچه تجربه‌ی بخش چندنفره به صورت آنلاین و آفلاین کمی متفاوت خواهد بود ولی شما همچنان می‌توانید با استفاده از بات‌ها یک تجربه‌ی کامل از این بخش را داشته باشید.

ایشان در ادامه تایید کردند که قابلیت شخصی‌سازی مسابقات یا همان Custom Games در جدیدترین نسخه‌ی سری حضور خواهد داشت. آقای سیکات به سوال کاربری که پرسیده بود آیا امکان تجربه بخش Gunfight در حالت سه در مقابل سه وجود دارد، پاسخت مثبت داده و بیان کردند که تیم سازنده از مسابقات ۱ در مقابل ۱ برای حل اختلاف‌های خود در استودیو استفاده می‌کند. البته با توجه به این که بازی Modern Warfare بیشترین تعداد بسته‌های الحاقی را در بین عناوین سری دارد، باید انتظار اضافه شدن امکانات و محتوای جدید بسیاری را به این بازی داشته باشیم.

یکی دیگر از مواردی که آقای سیکات به آن اشاره کرد، حالت‌های خاص طراحی شده برای نقشه‌های بازی بود. به گفته‌ی ایشان در کنار حالت شب (Night Mode)، شما می‌توانید حالت واقع‌گرایانه (Realism) را نیز فعال کنید که باعث از کار افتادن نقشه، HUD و نشانه‌گر (Crosshair) شما می‌شود. البته به گفته‌ی آقای سیکات، شما به استفاده از تنها یک حالت محدود نمی‌شوید و می‌توانید با فعال کردن تمامی این امکانات، از یک مبارزه‌ی سخت و نفس‌گیر لذت ببرید.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ ۳ آبان ماه سال جاری (۲۵ اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر می‌شود. شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط به این بازی مورد انتظار را از طریق وب‌سایت خبری گیمفا دنبال کنید.

نظر شما