شناسهٔ خبر: 34713898 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ارتباطات از مباحث اصلی حوزه اشتغال کشور است

نماینده مردم تفرش آشتیان فراهان در خانه ملت گفت: ارتباطات از مباحث اصلی حوزه اشتغال کشور است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد حسینی ظهر امروز در نشست شورای اداری فرمانداری تفرش که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستان تفرش زیرساخت‌های لازم برای توسعه صنعت وجود ندارد اما باید زیرساخت‌های لازم در حوزه ارتباطات را با توجه به ظرفیت دانشگاه و پتانسیل بالای نیروی انسانی بیش از پیش فراهم کرد.

وی با اشاره به وجود تحریم‌ها علیه کشور نیز بیان کرد: در شرایط سخت نرم‌افزاری، تغییر ارتباط GMS به همراه اول اقدام مناسبی بوده اما با توجه به اینکه اقدامات فنی به‌درستی انجام نشده، همچنان نارضایتی‌هایی در این خصوص وجود دارد.

نماینده مردم تفرش آشتیان و فراهان در مجلس تصریح کرد: در برخی روستاها ترافیک محدود است و با توجه به توسعه ارتباطات، باید مبحث اینترنت و تلفن همراه در روستاها با جدیت پیگیری شود.

حسینی در خصوص جانمایی وب روستایی نیز گفت: جانمایی وب روستایی انجام شده و به این لحاظ باید اینترنت روستایی را تقویت کرد و مشکلات در حوزه جاده‌ای تفرش را در کوتاه‌ترین زمان مرتفع کرد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل فرسودگی شبکه در شهر و روستاهای این سه شهرستان باید با فراهم کردن زیرساخت‌های فنی مناسب، مشکل کل سیستم تلفن‌های ثابت را نیز برطرف کرد.

به گزارش فارس نوسازی خطوط کابلی و قدیمی ۵ روستا در آشتیان، عدم دسترسی به اینترنت پرسرعت، توسعه شبکه مخابرات، جانمایی دکل مخابراتی به‌منظور آنتن دهی ۱۰ کیلومتر از گردنه گیان از جمله مشکلاتی بود که توسط فرماندار شهرستان‌های تفرش، آشتیان و فراهان مطرح و خواستار رسیدگی و پیگیری این مشکلات از سوی وزیر مربوطه شدند.

انتهای پیام/

نظر شما