شناسهٔ خبر: 34615610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خبرنگاران؛ قاصدان امین و راویان صدیق

استاندار سمنان در پیامی با تبریک روز خبرنگار تأکید کرد: خبرنگاران قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات، آگاهی و اخبار هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، استاندار سمنان با انتشار پیامی، فرا رسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران استان تبریک گفت.

در پیام علی‌رضا آشناگر آمده است: 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار پرتلاش و حماسه نگار ایران اسلامی، در حقیقت یادآور فرصتی است گران‌بها برای پاسداشت مقام بلند اندیشمندانی مجاهد که در راه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه از هیچ کوششی دریغ نورزیده و مناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان که با تیغ برّان اندیشه، تعهد و قلم، با ناامیدی و یأس و دروغ در ستیزند و پا به کارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی نهاده‌اند.

در ادامه می‌خوانیم: خبرنگاران قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات، آگاهی و اخبارند و بی‌شک ازجمله پشتوانه‌های مهم خبرنگاران اعتمادسازی و امانت‌داری در بین مردم با انعکاس اخبار حقیقی و شفاف است که در این صورت شغل خبرنگاری حرفه‌ای شریف، پراهمیت و باارزش تلقی می‌شود.

در ادامه آمده است: این‌جانب ضمن گرامیداشت 17 مرداد، روز خبرنگار و تبریک این روز به همه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، برای خبرنگاران متعهد و کوشای استان سمنان آرزوی موفقیت کرده و از همکاری و همراهی تمامی خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات که در طی یک سال گذشته با همت و تلاش مثال‌زدنی و شبانه‌روزی در همراهی و همگامی با مسئولان استان در جهت توسعه و آبادانی بیش از پیش این خطه از میهن اسلامی تلاش نمودند تشکر و قدردانی می‌نمایم.

در بخش دیگری آمده: امید است در سایه الطاف الهی با مدنظر قرار دادن فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری که می‌فرمایند: «جامعه مطبوعاتی بایستی با توجه به مسئولیتشان اهمیت کار خود را مورد توجه قرار دهند»، در اعتلای فرهنگ و ارزش‌های والای اسلامی، آگاهی بخشی بیشتر به مردم عزیزمان و کمک در راه شکوفایی و توسعه هر چه بیشتر در استان سمنان موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/2249/م/

نظر شما