شناسهٔ خبر: 34478039 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مقام پنجمی گیلان در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور

تیم بوکس گیلان با کسب یک نشان طلا و یک نشان برنز به مقام پنجمی مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور دست‌یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سی‌امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور با حضور 210 بوکسور به میزبانی کرمانشاه برگزار شد و تیم جوانان گیلان با کسب یک نشان طلا و یک نشان برنز به مقام پنجمی این رقابت‌ها دست‌یافت.

این رقابت‌ها در 10 وزن برگزار شد و تیم گیلان مدافع عنوان قهرمانی با کسب 14 امتیاز در مکان پنجم ایستاد، تیم‌های کرمانشاه، تهران و لرستان به ترتیب با کسب 27، 20 و 19 امتیاز در مکان‌های اول تا سوم ایستادند.

تیم بوکس گیلان با ترکیب امیرحسین راشدی، پویا محرابی، نیما حقی، امیرحسین دولتی، مهران حقگو، علی لطفی، محسن فرجی نژاد، دانیال ظهیری، امیر رنجی و امیرعلی کاکوان در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور شرکت کرد.

در وزن منفی 60 کیلوگرم این رقابت‌ها، امیرحسین دولتی از گیلان در دیدار فینال مقابل ابوالفضل حاجی‌زاده از توابع تهران به برتری دست‌یافته و نشان طلا را از آنِ خود کرد، محمدمهدی مهرنام از مازندران و محسن عزیزپور از اردبیل به نشان برنز مشترک این وزن دست‌یافتند.

دیگر مدال گیلانی‌ها در وزن مثبت 91 کیلوگرم کسب شد، امیرعلی کاکوان در این وزن به‌صورت مشترک با امانج ملکی از کردستان نشان برنز را کسب کرد، علی سپهر از تهران به نشان طلا و علی یوسفی فرد از لرستان به نشان نقره این وزن دست‌یافتند.

به گزارش فارس، تیم بوکس گیلان در بیست و نهمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور با کسب چهار مدال طلا و یک مدال برنز مقام قهرمانی را کسب کرده بود.

انتهای پیام/3389

نظر شما