شناسهٔ خبر: 34188858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تکرار قهرمانی گیلان در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور

تیم بوکس گیلان با کسب چهار نشان طلا، دو نشان نقره و سه نشان برنز برای دومین دوره متوالی به مقام قهرمانی مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور دست‌یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از روز بیست و سوم تیرماه با حضور 234 بوکسور از 31 استان کشور آغاز شد.

تیم گیلان مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها با ترکیب کامل 13 نفره به نبرد رقبا رفت، این رقابت‌ها حکم انتخابی تیم ملی را دارد و حدود 20 بوکسور در پایان رقابت‌ها به اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان کشورمان دعوت می‌شوند.

محمدجواد گلزاری، آرش یزدی، ماهان خروجی، علیرضا شعبان زاده، متین جولانی، محمدرضا جبین سا، ارمان میرزایی، احمدرضا سعدی، حبیب پورکان، حسین بلوک آذری، عرشیا شعبانپور، پوریا زارع و سیدعلى رضوی ترکیب تیم بوکس گیلان در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور را تشکیل می‌دهند.

در پایان دور مقدماتی این رقابت‌ها، ابوالفضل محسنی، محمدجواد گلزاری، علیرضا شعبان زاده، محمدرضا جبین سا، احمدرضا سعدی، حبیب پورکان، متین جولانی، عرشیا شعبانی پور و آرمان میرزایی 9 بوکسور گیلانی در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور بر روی سکو رفتند.

کسب 3 نشان برنز توسط بوکسورهای گیلانی

متین جولانی، عرشیا شعبانی پور و آرمان میرزایی با شکست در دیدار نیمه‌نهایی به مدال برنز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور بسنده کردند.

گلزاری نخستین طلایی گیلان

محمدجواد گلزاری نخستین فینالیست گیلان در دیدار پایانی وزن منفی 46 کیلوگرم به مصاف محمدامین کدیور از تهران رفت و با پیروزی قاطعانه مقابل رقیب پایتخت‌نشین به نشان طلا دست‌یافت.

محسنی نخستین نقره‌ای گیلان

ابوالفضل محسنی دومین فینالیست گیلان در دیدار پایانی وزن منفی 48 کیلوگرم به مصاف پوریا سعیدی اصل از خوزستان رفت و در دیداری نزدیک تن به شکست داده و به نشان ارزشمند نقره دست‌یافت.

شعبان زاده دومین نشان طلای گیلان را صید کرد

علیرضا شعبان زاده سومین فینالیست گیلان در روز پایانی مسابقات در وزن 52 کیلوگرم بااقتدار مقابل سجاد رشیدی از خوزستان به پیروزی دست‌یافته و دومین نشان طلای تیم بوکس نوجوانان گیلان را ضرب کرد.

هتریک نشان طلای گیلانی‌ها با قهرمانی جبین سا

هتریک کسب نشان طلای گیلانی‌ها با پیروزی ارزشمند محمدرضا جبین سا در وزن 54 کیلوگرم رقم خورد، وی در دیدار پایانی مقابل حمیدرضا نظرزاده از خراسان شمالی به پیروزی دست‌یافت و هفتمین نشان تیم گیلان را برای گیلانیان به ارمغان آورد.

پوکر طلای گیلانیان با درخش پورکان

حبیب پورکان با درخشش خود در دیدار فینال وزن 66 کیلوگرم و پیروزی مقابل امیررضا جمشیدی از توابع تهران، چهارمین طلای تیم گیلان در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور را به ارمغان آورد، با کسب این نشان طلا، مجموع امتیازات تیم گیلان به عدد 48 رسید و با اختلاف فاحش نسبت به تیم دوم به مقام قهرمانی دست‌یافت.

دابل نقره گیلانیان با نشان نقره سعدی

احمدرضا سعدی به‌عنوان آخرین فینالیست گیلانی در وزن 63 کیلوگرم به مصاف سهیل الله ورن از البرز رفته و تن به شکست داد، وی به نشان نقره بسنده کرد.

تیم گیلان در پایان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور با کسب 47 امتیاز مقتدرانه به مقام قهرمانی دست‌یافت، تیم‌های لرستان با کسب 31 امتیاز و تهران با کسب 24 امتیاز به ترتیب حائز مقام‌های دوم و سوم شدند.

به گزارش فارس، تیم بوکس نوجوانان گیلان سال گذشته برای اولین بار در تاریخ بوکس ایران به مقام قهرمانی رقابت‌های بوکس نوجوانان کشور در همدان دست‌یافت.

انتهای پیام/3389

 

نظر شما