شناسهٔ خبر: 34458034 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بررسی راهکارهای رسانه ای برای حمایت از تولید و توسعه فرهنگی ، اجتماعی تفرش

در نشست مشترک مدیران شبکه آفتاب با هنرمندان بسیجی ، فعالان فرهنگی و فضای مجازی تفرش راهکارهای رسانه ای برای حمایت از تولید ،پیگیری مطالبات مردمی و توسعه فرهنگی اجتماعی شهرستان بررسی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی در حاشیه این سفر از انعکاس مشکلات تولیدکنندگان در شبکه آفتاب با هدف رفع موانع تولید خبرداد و گفت: یکی از اهدافی را که در سفر های شهرستان ها دنبال می کنیم تحقق شعار سال و رونق تولید است.دکتر آذردشتی افزود: از عمده مشکلاتی که تولیدکنندگان مطرح می کنند کمبود مواد اولیه و مشکلات زیر ساختی است که با حمایت هر چه بیشتر مسئولان از واحدهای تولیدی می توانیم شاهد رونق تولید در کشور باشیم.

حجت الاسلام میرزایی امام جمعه تفرش هم با تاکید بر تولید برنامه های خلاقانه و هنرمندانه گفت: تبیین گام دوم انقلاب و ترویج سبک زندگی اسلامی باید در رسانه ها مورد توجه جدی باشد.
 سرهنگ صادقی فرمانده سپاه تفرش هم بهره‌گیری از توان جوانان انقلابی را برای تحقق اهداف نظام اسلامی ضروری دانست و افزود: امروزه نقش رسانه در یک میدان نبرد در عرصه های مختلف اقتصادی فرهنگی سیاسی و بین المللی یک امر غیر قابل انکار است و ظرفیت بسیار زیادی را جوانان ما امروز در این زمینه دارند.

بازدید از دو واحد تولیدات صنعتی و هنرهای دستی، دیدار با خانواده معظم شهید جاویدالاثر محسن خلچیانی و همچنین بازدید از روستای هدف گردشگری دلارام از دیگر برنامه های مدیران شبکه آفتاب در سفر به شهرستان تفرش بود.

<div id="video-display-embed-code_3788334"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2489471/3788334?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما