شناسهٔ خبر: 33093670 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهرستان دلیجان؛

معرفی ظرفیتهای گردشگری ناشناخته، یکی از رویکردهای شبکه افتاب

خبرگزاری صداوسیما

مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی گفت:برای رونق اقتصاد گردشگری باید جاذبه های طبیعی و تاریخی روستای کهک به خوبی رسانه ای شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک، مدیران شبکه آفتاب و فرماندار شهرستان دلیجان با سفر به روستای کهک ،از جاذبه های طبیعی و تاریخی این روستا دیدن کردند.مدیر کل صداوسیمای استان مرکزی با اشاره به جاذبه های منحصر به فرد گردشگری این روستا گفت:یکی از راه کارهای رونق اقتصاد گردشگری ، معرفی هدفمند این جاذبه ها برای مردم است.دکتر آذردشتی افزود: یکی از رویکردهای مهم برنامه سازی در شبکه آفتاب ،تولید مستند های فاخر از جاذبه های گردشگری به ویژه در روستاهای استان مرکزی است.

سلیمانی فرماندار شهرستان دلیجان نیز با اشاره به جاذبه های منحصر به فرد گردشگری در روستای کهک گفت: با اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و اداره کل حفاظت محیت زیست استان برای توسعه طرح های گردشگری روستای کهک مذاکره کردیم و تصمیمات خوبی گرفته شده است.

روستای کهک در شهرستان دلیجان در جنوب شرقی استان مرکزی جاذبه های طبیعی و تاریخی ارزشمندی همچون غار آهکی ،کاروانسرای شاه عباسی ،بند خاکی ،طبیعت بکر کوهستانی ،اقامتگاه بوم گردی و مقبره آقاخان محلاتی را داراست که می تواند به قطب گردشگری روستایی تبدیل شود.

معرفی ظرفیتهای گردشگری ناشناخته، یکی از رویکردهای شبکه افتاب معرفی ظرفیتهای گردشگری ناشناخته، یکی از رویکردهای شبکه افتاب معرفی ظرفیتهای گردشگری ناشناخته، یکی از رویکردهای شبکه افتاب
<div id="video-display-embed-code_3540144"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2434675/3540144?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما