شناسهٔ خبر: 34282608 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اعلام دقیق زمان رتبه‌بندی معلمان و آزمون اصلح فرهنگیان

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، تعداد مهارت آموزان شرکت کننده در آزمون اصلح سال جاری را 16 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این آزمون به طور همزمان روز جمعه اول شهریور سال جاری در 31 استان کشور، برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ کچوئیان گفت: همه مراحل طراحی و تدوین سوالات، چاپ دفترچه‌ها و تصحیح پاسخ برگ‌های چندگزینه‌ای و عملکردی، به طور متمرکز در سازمان مرکزی با بهره‌گیری از ظرفیت اساتیدی از کل کشور انجام شده است.

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، مرکز سنجش این معاونت را در قبال نشر هر گونه مطالب و منابع پیشنهادی برخی کانال ها و مراجع، خالی از مسئولیت دانست و با تاکید بر ملاک بودن اطلاعیه‌های منتشر شده این مرکز افزود: اطلاعیه‌های منتشر شده مرکز سنجش دانشگاه، صرفا شایستگی‌های معلمی مندرج در برنامه درسی دوره یک ساله مهارت آموزی و کتب درسی، اسناد، آیین‌نامه‌ها، برنامه های درسی و راهنماهای تدریس مدرسه‌ای را ملاک طراحی و تصحیح آزمون‌ها قرار داده است.

وی مرجع هر گونه اطلاع رسانی درباره آزمون اصلح را صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، پورتال دانشگاه، پورتال معاونت نظارت دانشگاه و پیام های رئیس دانشگاه و معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه دانست و درج هر گونه خبر خارج از مجاری اعلام شده را فاقد وجاهت اعلام کرد.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان گفت: همه مهارت آموزانی که موفق به کسب حد نصاب نمره کل آزمون جامع روز جمعه اول شهریور ماه سال جاری نشوند، در صورت ابلاغ وزارت آموزش و پرورش حداکثر ظرف سه ماه بعد در آزمون جبرانی فرصت خواهند داشت در آزمون جامع سال آینده دانشگاه فرهنگیان شرکت و در صورت موفقیت پیمان‌نامه این افراد با وزارت آموزش و پرورش تمدید و پس از فرآیند لازم به عنوان معلم رسمی در نظام تعلیم و تربیت کشور مشغول انجام وظیفه شوند.

کچوئیان درباره خانواده‌های شاهد، ایثارگر، جانباز و رزمنده هم افزود: در صورتی که وزارت آموزش و پرورش امتیاز خاصی برای این گروه از مهارت آموزان در نظر بگیرد و ابلاغ کند به صورت کامل در نتیجه نهایی لحاظ خواهد شد.

 

نظر شما