شناسهٔ خبر: 34250051 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

علوی در جلسه روسای هیات های استانی :

سال 1398 ،سالی پررنگ و ارزشمند در ورزش کهگیلویه وبویراحمد / سرمایه گذاری در المپیاد غنیمتی برای ورزش کهگیلویه و بویراحمد

علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در جلسه کارگروه المپیاد ورزشی که با حضور تعدادی از روسای هیات های استانی برگزار شد ،سال 1398 را سالی پر رنگ و ارزشمند در ورزش دانست و سرمایه گذاری در المپیاد را غنیمتی برای ورزش استان برشمرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد،علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در جلسه کارگروه المپیاد ورزشی که با حضور تعدادی از روسای هیات های استانی برگزار شد ،سال 1398 را سالی پر رنگ و ارزشمند در ورزش دانست و سرمایه گذاری در المپیاد را غنیمتی برای ورزش استان برشمرد.
سومین جلسه کارگروه روسای هیات های استانی در خصوص المپیاد استعداد یابی در یاسوج برگزار شد .
در این نشست که با علوی مدیر کل ،معاون توسعه ورزش ،کارشناسان حوزه قهرمانی و روسای هیات های استانی برگزار شد ،پیرامون مسایل و مشکلات مسابقات و اعزام تیم ها به المپیاد استعداد یابی بحث و تبادل نظر شد.
علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد در این نشست ضمن تشکر از اقدامات موثر هیات های استانی در برگزاری المپیاد استعداد یابی ، سال 1398 را سالی پر رنگ و ارزشمند در ورزش استان دانست و خواستار سرمایه گذاری هیات های استانی در المپیاد استعداد یابی شد .
سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود:سال 1398 ،اتفاقات خوب در ورزش استان رخ خواهد داد که مهمترین آن شرکت پر رنگ ورزشکاران در استان در المپیاد استعداد یابی ورزشکاران برتر ، کسب مقام های کشوری وحضور ملی پوشان استان در تیم های ملی می باشد .
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد خواستار اعزام ورزشکاران باکیفیت ،دارای توان و ظرفیت و سرمایه گذاری هیات های استانی در این رویداد مهم ورزش کشور شد.
مدیر ارشد ورزش استان ادامه داد:در برابر مردم و شهدا تعهد داریم که در جهت اعتلای ورزش استان تلاش کنیم و در این راستا از هیچ کوششی در ارتقای ورزش کهگیلویه بویراحمد دریغ نخواهیم کرد.
وی از تغییر نگرش دستگاه ورزش کهگیلویه وبویراحمد در بحث مهم استعداد یابی و اعزام تیم ها به این رقابتها خبر و از روسای هیات های استانی خواست نسبت به ارسال لیست ورزشکاران منتخب به المپیاد ورزشی و رقابتهای کشوری به اداره کل اقدام کنند.
علوی ،از نگاه و توجه استاندار به حوزه ورزش استان خبر و ضمن تشکر از حمایت کلانتری استاندار جدید استان اظهار داشت :فضا برای نشاندن ظرفیت و پتانسیل نوجوانان و جوانان این استان مهیاست و در این راستا نیازمند حمایت مسئولین استانی و کشوری هستیم .
علوی ،از تخصیص اعتبار به هیات های استانی خبر داد و از رئیس هیات بسکتبال استان خواست در جهت نشاط و شادابی در خصوص برگزاری رقابتهای بسکتبال سه نفره در پارک ساحلی یاسوج برنامه ریزی کند .
در این نشست ،روسای هیات ورزشی به تشریح برنامه های خود در برگزاری رقابتهای استانی و اعزام به رقابتهای استعداد یابی پرداختند که توضیحات لازم توسط مدیر کل و معاونت توسعه ورزش ارایه شد.

نظر شما