شناسهٔ خبر: 34250069 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

در آئینی در اداره کل ،تیم موتای بانوان کهگیلویه بویراحمد عازم رقابتهای قهرمانی استعداد های برتر کشور شد

در مراسمی و با حضور علوی مدیر کل ،معاون توسعه ورزش و اعضای هیات رزمی استان ،تیم موتای بانوان استان عازم رقابتهای استعدادیابی برتر بانوان کشور شد .

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی وپایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد ،در مراسمی و با حضور علوی مدیر کل ،معاون توسعه ورزش و اعضای هیات رزمی استان ،تیم موتای بانوان استان عازم رقابتهای استعدادیابی برتر بانوان کشور شد .
آئین بدرقه تیم موتای بانوان استان برای شرکت در رقابتهای قهرمانی استعداد های برتر برگزار شد .
در این مراسم که در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزارشد ،حسینان رئیس هیات رزمی کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از حمایت مدیر کل و مجموعه همکاران اداره کل ،از اعزام تیم نوجوانان موتای بانوان رده سنی 12تا 15 سال به رقابتهای قهرمانی استعداد های برتر که در یزد برگزار میشود خبر داد.
رئیس هیات رزمی استان گفت :برای دومین سال پیایی ،تیم موتای بانوان کهگیلویه بویراحمد عازم این مسابقات می شود و امیدوارم همانند سال گذشته شاهد درخشش و کسب مقام های برتر توسط این تیم باشیم.
وی ،فدراسیون رزمی را اولین فدراسیون برگزار کننده این مسابقات ذکر و از برنامه تیم 5 نفره بانوان استان جهت حضوری پرقدرت در این رویداد مهم خبر داد.
گودرزی ،معاون توسعه ورزش اداره کل ضمن آرزوی موفقیت برای تیم موتای بانوان استان ،المپیاد استعداد یابی را فرصت مهم برای شناسایی استعدادهای برتر دانست و از تلاش رئیس و اعضای هیات رزمی استان در اعزام این تیم تقدیر کرد.
علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان ،برگزاری رقابتهای استعداد یابی برتررا خروجی مناسب برای ورزش کشور در کشف استعداد ها دانست و گفت :چشم انتظار درخشش شما بانوان در این رقابتها هستم.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد بر حضور پرقدرت تیم های بانوان و آقایان استان در رقابت های استعداد یابی کشور را خواستار و حفظ قهرمانی و منشا پهلوانی را مهم برشمرد.
سید محمد تقی علوی ،برگزاری المپیاد استعداد های برتر را رویداد ی مهم در ورزش کشور ذکر و از اعتلای پاداش نقدی مناسب به دارندگان مدالهای خوش رنگ این مسابقات خبر داد.
در تیم اعزامی موتای بانوان استان به رقابتهای استعداد های برتر کشور که در یزد برگزار می شود فاطمه عالی نسب ،سید مستانه خرم روز ،ستایش کشاورز،نرگس اخلاق زاده و نسترن مژدهی حضور دارند. مربیان تیم بر عهده الهی و جهان تاب می باشد.
رقابتهای موتای قهرمانی استعداد های برتر کشور از 31 تیرماه لغایت 3مرداد ماه در بخش بانوان و از تاریخ 3لغایت 6مرداد ماه در بخش پسران در یزد برگزار می شود.

نظر شما