شناسهٔ خبر: 34240866 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

نظرات متفاوت کاربران خبرآنلاین درباره استراماچونی: هرچی وزیر بگه!

کاربران خبرآنلاین در نظرخواهی درباره آندره استراماچونی سرمربی جدید استقلال شرکت کردند و نظرات جالبی دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال تهران با سرمربیگری استراماچونی پا به لیگ برتر نوزدهم می گذارد. استقلالی ها که با شفر آلمانی نتوانستند سریال ناکامی های خود در کسب عنوان قهرمانی را پایان ببخشند، امسال با یک مربی جوان به دنبال اهداف بزرگی هستند و امیدوارند که نتایج درخشانی در لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان آسیا بگیرند. ما از شما پرسیدیم که آیا این مربی می تواند با آبی پوشان تهرانی موفقیتی کسب کند؟

شما به سوال ما پاسخ دادید و در ادامه به بخشی از نظرات شما نگاهی می اندازیم:

مهدی نوشته:« نه با این تغییرات زیاد و جذب مهره های نه چندان کارآمد، امسال هم در روی همان پاشنه خواهد چرخید. یک تیم فوتبال باید ثبات داشته باشه ولی متاسفانه آقایون باسوء مدیریتشون کمر همت بستند به تضعیف استقلال.»

کاربری دیگر نوشته:«شخصیت قهرمانی ندارد.»

همچنین محسن نوشته:« باید ببینیم نظر آقای وزیر چیست؟»

علی هم نظرش با محسن یکی است و نوشته:«لیگ قبلی هم داورا قهرمانی رو گرفتن . با این وزیر امسالم نمیشه»

کاربری دیگر معتقد است پیگیری وضعیت پادوانی مدافع اسبق استقلال که در این تیم دچار مصدومیت شده مهمتر از قهرمانی است ونوشته:«آقا قهرمانی مهم نیست ، تو رو خدا یه فکری به حال این پادوانی طفلک بکنین ، هم مطالباتش هم قراردادی بابت درمان و هزینه هاش در سال های آتی . وضعیت و پست دیروزش بدجور دل هواداران رو به درد آورده.»

کوشا البته برخلاف محسن و علی نوشته:«امسال هر جور شده دارن استقلال رو میبرن به سوی قهرمانی. از مهاجم 3 میلیون یورویی تا بازی ساز 1.3 میلیونی و مربی 2.7 میلیون یورویی. همین سه تا رو هم میشن 84 میلیارد تومان!»

شما نظر بدهید/ استقلال با استراماچونی قهرمان لیگ برتر می‌شود؟

256 43

نظر شما