شناسهٔ خبر: 34194220 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اهمیت سفارش رپورتاژ آگهی در صنعت هتلداری

30054

در روزگاری که خبری از وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی نبود، تنها راه برای آشنایی با خدمات و ویژگی‌های یک هتل این بود که خودتان بار سفر ببندید و حداقل یک‌شب را در آن هتل خوش بگذرانید.

صاحب‌خبر -

 اما امروزه با حضور وب‌سایت‌های متعدد در امر معرفی و رزرو هتل به‌آسانی با یک کلیک ساده با خدمات و امکانات هتل‌ها آشنا شوید و آن‌ها را رزرو کنید. اینجا است که اهمیت انتشار رپورتاژ آگهی برای هتلداران نمایان می‌شود.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا باهدف کمک به کسب‌وکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه‌ شده است.

به گزارش ایسنا، صنعت هتلداری با وجود برندهایی که به‌صورت آنلاین فعال هستند و خدمات خود را به مشتری معرفی می‌کنند، بسیار متحول شده است. به‌بیان‌دیگر، اکنون رقابت بین هتلداران به اوج خود رسیده است و هرکدام به‌نوعی امکانات شگفت‌انگیز خود را به رخ آن دیگری می‌کشد.

جالب است بدانید که این روزها صنعت گردشگری و هتلداری به‌شدت به نظرات کاربران، مطالب ناب و تصاویر شگفت‌انگیز در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های خبری وابسته است. شاید شما به‌عنوان مدیر یا صاحب هتل خدماتی به مشتریان ارائه می‌دهید که نسبت به رقبا برجسته و خاطره‌انگیز است، اما اگر این ویژگی‌ها را به‌درستی معرفی نکنید تا دیگران هم از آن به‌خوبی باخبر شوند، آنگاه رقبای شما که به مدل‌های نوین دیجیتال مارکتینگ اعتقاد دارند به‌آسانی از شما پیشی می‌گیرند.

همان‌طور که می‌دانید دغدغه همیشگی کسب‌وکارها این است که بیشتر دیده شوند و در شرایطی غول جستجوهای اینترنتی، یعنی گوگل در دنیای دیجیتال فرمانروایی می‌کند، برای بهتر دیده شدن باید با او دوست شوید و اعتماد او را جلب کنید. اگر می‌خواهید در صدر نتایج جستجوی گوگل باشید و زودتر از دیگر رقبا به مشتریان توصیه شوید، بهتر است با انتشار رپورتاژ آگهی رتبه وب‌سایت خود را ارتقاء دهید. امروزه کارشناسان سئو و بازاریابی محتوا با توجه به بک لینک‌هایی که در رپورتاژ آگهی به‌صورت دائم کاربران را به سایت پذیرنده ارجاع می‌دهند، بهترین روش را برای بهبود سئو و افزایش رتبه وب‌سایت انتشار رپورتاژ آگهی می‌دانند.

اما در انتشار رپورتاژ آگهی باید هوشمندانه عمل کنید. بهتر است رپورتاژ آگهی در وب‌سایت‌هایی منتشر شود که مرتبط به کسب‌وکارتان هستند و در این میان، وب‌سایت‌های خبری معتبر که از بازدید بالایی برخوردار هستند، بهترین گزینه خواهند بود.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ خبری

نظر شما