شناسهٔ خبر: 34184115 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه موقت تبریز:

اگر جنگی رخ دهد قطره‌ای نفت از خلیج فارس عبور نمی‌کند

تبریز - امام جمعه موقت تبریز با اشاره به اقتدار نظامی ایران گفت: آل سعود بداند اگر جنگی در منطقه رخ دهد، قطره‌ای نفت از خلیج فارس عبور نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد مطهری اصل، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با اشاره به اقتدار نظامی ایران تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، عزت دین و مسلمانان هستند و امروز اگر انقلاب اسلامی ایران حرفی برای گفتن دارد به لطف این اقتدار است.

وی با اشاره به شرارت‌های آل سعود در منطقه تصریح کرد: آل سعود بداند اگر جنگی در منطقه رخ دهد، قطره‌ای نفت از خلیج فارس و تنگه هرمز عبور نخواهد کرد.

حجت الاسلام مطهری با اشاره به اینکه دشمنی استکبار از سوی انقلاب اسلامی بی پاسخ نخواهد ماند، افزود: طبق فرموده رهبر انقلاب اسلامی نیروهای انقلابی، جواب خباثت‌های انگلیس را خواهند داد.

امام جمعه موقت تبریز همچنین اظهار داشت: آن هنگام که کارها به دست نیروهای انقلابی انجام شده نتیجه بخش بوده است و پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز بر همین منوال رخ داد.

وی با اشاره به اهمیت تکیه بر توان داخلی افزود: هر وقت نگاهمان به خارج از کشور بوده پیشرفت نداشته ایم، باید به توان خود وابسته باشیم و به نیروهای جوان کشور اعتماد کنیم.

حجت الاسلام مطهری با اشاره به ضرورت توجه مسئولین و نهادهای مربوطه به تحقق رونق تولید در کشور تصریح کرد: صنعت مساله اصلی امروز کشور است که باید مورد توجه قرار بگیرد تا شاهد اشتغال زایی و رونق تولید باشیم.

امام جمعه موقت تبریز در خطبه اول نیز با اشاره به اینکه هر علمی که وجود دارد دارای منشأ الهی است، اظهار داشت: عملی که مورد رضای خدا نباشد گناه محسوب می‌شود، هوای نفس منشأ همه گناهان بزرگ و کوچک است.

وی افزود: شیطان از طریق هوای نفس به انسان نفوذ می‌کند و توبه، بهترین راه مقابله با گناه کردن است.

امام جمعه موقت تبریز در پایان تصریح کرد: شیطان به جلالت خداوند قسم خورد که انسان را به جهنم بکشاند، در بین گناهان، حق الناس از جمله گناهانی است که بخشیده نخواهد شد.

نظر شما