شناسهٔ خبر: 34181824 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به منظور حمایت و معرفی کسب و کار‌های نو

شرکت معاونت فناوری پژوهشگاه میراث فرهنگی در نمایشگاه الکامپ

معاونت فناوری و کاربردی‌سازی پژوهشگاه میراث فرهنگی به منظور حمایت و معرفی کسب و کار‌های نو (استارتاپ) در نمایشگاه الکامپ حضور دارد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، علیرضا قلی نژاد معاون فناوری و کاربردی سازی پژوهشگاه گفت: نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری کشور در عرصه تولید، عرضه محصولات، خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آن‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
وی افزود: در این نمایشگاه آخرین دستاورد‌های این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقه‌مندان عرضه می‌شود و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌دهد.
معاون فناوری و کاربردی سازی پژوهشگاه گفت: این معاونت به منظور معرفی اهمیت و ضرورت ورود فناوری، خلاقیت و نوآوری به عرصه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فضای مناسبی را در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی «الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک» به مرکز و استارت آپ‌های فعال در این حوزه به منظور انجام این امر اختصاص داده است.
او با اشاره به افزایش فضای اختصاص داده شده به کسب و کار‌های نو (استارتاپ ها) در این نمایشگاه تصریح کرد: در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ، ۶ سالن به کسب و کار‌های نو اختصاص یافته است.
قلی نژاد گفت: معاونت فناوری و کاربردی‌سازی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری با شرکت در چنین نمایشگاه‌هایی قصد دارد علاوه بر معرفی کسب و کار‌های نو (استارتاپ ها) تحت حمایت اش فرصتی را برای مشارکت کسب و کار‌های نو در بهترین عرصه‌های تکنولوژی‌های روز دنیا فراهم کند.
غرفه معاونت فناوری و کاربردی سازی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در سالن ۸ و ۹ غرفه ۱۶۲۴ از تا ۳۰ تیر در نمایشگاه بین المللی «الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک»، بزرگراه چمران، محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

نظر شما