شناسهٔ خبر: 34181538 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فتحی پور و ملک محمدی راهی نیمه نهایی شدند/ صفویه از گردونه رقابت‌ها کنار رفت

فتحی پور و ملک محمدی نمایندگان اوزان 81- و 91- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان با شکست حریفان خود در مسابقات اوپن قزاقستان به نیمه نهایی راه یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دومین روز از رقابت‌های اوپن قزاقستان در حالی از صبح امروز(جمعه) آغاز شده است که سه نماینده تیم ملی جودوکشورمان به مصاف حریفان خود رفتند. ابتدا در وزن 81- کیلوگرم، مهدی فتحی پور به مصاف "آرجینستو" از قزاقستان رفت و موفق شد در گام نخست حریف خود را شکست دهد. فتحی پور در دور دومین مبارزه با آرتین دارتیو از قزاقستان روبه رو شد و توانست مقابل او به برتری برسد.

در ادامه ملک محمد نماینده وزن 91- کیلوگرم تیم ملی کشورمان نیز موفق شد نماینده کشور میزبان را از پیش رو بردارد. وی در ادامه مسابقات به مصاف " سونگات زکریای" از کشور قزاقستان رفت و موفق شد با شکست دومین حریف خود به نیمه نهایی راه پیدا کند.

اما رامین صفویه نماینده وزن 100_ کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در نخستین مبارزه به مصاف  "رابسیمیک" از قزاقستان رفت اما نتوانست مقابل این حریف پیروز شود. 

لازم به یادآوری است، علیرضا خجسته نماینده وزن ۶۶- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در فینال به مصاف رقیب قزاقستانی خود رفت و در امتیاز طلایی بازی را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت. روز گذشته محمدمحمدی بریمانلو، نماینده وزن _۷۳کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در فینال مسابقات جودو قزاقستان با شکست مقابل نماینده روسیه به مدال نقره دست یافت.

انتهای پیام/ا

 

 



:white_check_mark::white_check_mark:
:small_blue_diamond:


:diamond_shape_with_a_dot_inside
:

روز دوم رقابت‌های اپن قزاقستان 2019،

:white_check_mark::white_check_mark:مهدی فتحی پور و محمد ملک محمدی با پیروزی آغاز کردند/صفویه از دور رقابت ها کنار رفت

:small_blue_diamond:فتحی پور نماینده وزن 81_ کیلوگرم جودوی ایران در دور اول به مصاف آرجینستو از قزاقستان رفت و توانست این حریف را با شکست بدرقه کند


:diamond_shape_with_a_dot_inside: ملک محمدی، جودوکار وزن 90_ کیلوگرم ایران سامانوف از قزاقستان را مغلوب کرد.

:x:رامین صفویه در اولین مبارزه خود در وزن 100_ کیلوگرم مقابل رابسیمیک از قزاقستان قرار گرفت و نتوانست مقابل این حریف پیروز شود.

نظر شما