شناسهٔ خبر: 34186081 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مسابقات جودوی اوپن قزاقستان؛ پایان کار ایران با 2 مدال نقره

رضا حسین زاده

ملی پوشان ایران تنها دو مدال نقره گرفتند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- دومین روز از رقابت‌های اوپن قزاقستان در حالی از صبح امروز(جمعه) آغاز شده است که سه نماینده تیم ملی جودوکشورمان به مصاف حریفان خود رفتند. ابتدا در وزن 81- کیلوگرم، مهدی فتحی پور به مصاف "آرجینستو" از قزاقستان رفت و موفق شد در گام نخست حریف خود را شکست دهد. فتحی پور در دور دومین مبارزه با آرتین دارتیو از قزاقستان روبه رو شد و توانست مقابل او به برتری برسد. جودوکار وزن 81 کیلوگرم تیم ملی کشورمان برای رسیدن به مدال برنز به مصاف حریف روسی رفت و با شکست مقابل این جودوکار از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش فارس، در ادامه ملک محمدی نماینده وزن 90 - کیلوگرم تیم ملی کشورمان نیز موفق شد نماینده کشور میزبان را از پیش رو بردارد. وی در ادامه مسابقات به مصاف " سونگات زکریای" از کشور قزاقستان رفت و موفق شد با شکست دومین حریف خود به نیمه نهایی راه پیدا کند.  محمدی در نیمه نهایی این پیکارها مقابل "رومن دانتسو" روس شکست خورد و برای رسیدن به مدال برنز به مصاف نماینده ازبکستان رفت و در این دیدار مقابل حریف خودایپون شد و از رسیدن به مدال بازماند.

اما رامین صفویه نماینده وزن 100_ کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در نخستین مبارزه به مصاف  "رابسیمیک" از قزاقستان رفت اما نتوانست مقابل این حریف پیروز شود. 

لازم به یادآوری است، علیرضا خجسته نماینده وزن ۶۶- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در فینال به مصاف رقیب قزاقستانی خود رفت و در امتیاز طلایی بازی را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت. روز گذشته محمدمحمدی بریمانلو، نماینده وزن _۷۳کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در فینال مسابقات جودو قزاقستان با شکست مقابل نماینده روسیه به مدال نقره دست یافت.

خسرو دلیر در این رقابت‌ها به عنوان مربی و سرپرست هدایت تیم را برعهده دارد.

نظر شما