شناسهٔ خبر: 34122033 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ:

دستگیری قمه کش محله فلاح/ کشف دوازده و نیم کیلو مواد مخدر از مخفی گاه متهم

سردار ذوالقدر از دستگیری اراذل و اوباش متواری تهران در محله فلاح خبر داد و گفت: دوازده و نیم کیلو مواد مخدر از مخفی گاه این متهم کشف شد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، سردار «علی ذوالقدر» امروز سه شنبه 25 تیر در نشست خبری با اشاره به دستگیری اراذل و اوباش منطقه فلاح گفت: چند روز پیش یکی از اراذل و اوباش با اقدام به شرب خمری که با قدرت نمایی انجام داده بود در یکی از محلات جنوب غرب در خیابان فلاح اقدام حمله به کسبه محل، غرفه داران و دستفروشان کرده و باعث تخریب اموال و مغازه های آنها شده بود.

 

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: این اراذل و اوباش با سلاح سردی (قمه) که در اختیار داشت به سه نفر حمله و آنها را از ناحیه دست و سر مجروح و راهی بیمارستان کرد.

 

وی اظهار کرد: از زمانی که پرونده این متهم به پلیس ارجاع داده شد با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این فرد علاوه بر اقدامات مجرمانه خود هشت فقره سابقه در حوزه های شرب خمر، درگیری و نزاع دسته جمعی و فردی، مصرف و فروش مواد مخدر و سرقت از درون خودروها داشته است.

 

سردار ذوالقدر با اشاره به دستگیری این متهم خاطرنشان کرد: همکاران ما با اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از منابع مخبرین به محل اختفای این فرد مراجعه کردند و با توجه به اینکه وی اقدام به فروش مواد مخدر می کرد و برای اینکه دستگیر نشود، محل اختفای خود را جا به جا کرد و با اقدامات صورت گرفته طی دو روز گذشته در یکی از محلات غرب تهران شناسایی و با یک اقدام پلیسی و غافلگیرانه دستگیر شد.

 

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ بیان کرد: از مخفی گاه این متهم دوازده و نیم کیلو مواد مخدر تریاک، مشروبات الکلی خارجی و دو قبضه سلاح سرد کشف شد.

 

وی با بیان اینکه این متهم از اراذل و اوباش سطح دو شهر تهران است، تصریح کرد: قطعا بعضی از مجازات ها بازدارنده نیست و خلأ‌هایی در این زمینه داریم لذا با توجه به سابقه متهم و هماهنگی هایی که با دستگاه قضایی صورت گرفته است، این بار برخوردهای قاطع و شدیدی با وی خواهیم داشت. 

نظر شما