شناسهٔ خبر: 34082616 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لزوم تسریع در ایجاد زیرساخت‌های خراسان شمالی با کمک دولت

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی گفت: زیرساخت‌های خراسان شمالی با کمک دولت باید با سرعت بیشتری ایجاد شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان خراسان شمالی که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، با اشاره به اجرای چندین برنامه در استان اظهار کرد: امنیت کشور در حالی‌که در آتش زندگی می‌کنیم، از جمله ویژگی‌های فعلی کشورمان است.

وی با تشکر از سخنان قاطع رئیس‌جمهور در مواضع بین‌المللی ادامه داد: عده‌ای می‌خواهند با قلدری حق کشورها را نادیده بگیرند و جلوی پیشرفت کشور ما را بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، توقع از رئیس‌جمهور را بیش از گذشته دانست و افزود: ما انعطاف در مواضع را قبول داریم، اما انفعال را نه و باید در این راه حرکت کرد.

وی همچنین با تأکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های زیرساختی استان ادامه داد: سرمایه‌گذاری در استان از اوجب واجبات است، اما متأسفانه در این استان سرمایه‌گذاران فرار می‌کنند.

امام‌جمعه بجنورد قیمت‌های سرسام‌آور را معضلی دیگر در استان دانست و افزود: قیمت مسکن در خراسان شمالی از تهران نیز گران‌تر است و این موضوع مردم را آزاد می‌دهد که باید این سختی از دوش مردم برداشته شود.

وی به موضوع سند توسعه استان نیز اشاره کرد و گفت: سند توسعه استان نوشته‌شده اما برای اجرای آن باید ثبات وجود داشته باشد که امیدواریم استاندار خراسان شمای تا انتهای دولت بماند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در پایان بر ساخت زائرسرای خراسان شمالی در مشهدالرضا نیز تأکید کرد و گفت: این طرح ده میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که یک میلیارد تومان آن توسط مردم و مسئولان تأمین‌شده و نمی‌توان بیشتر از آن انتظار داشت و خواستار کمک‌های دولت هستیم.

انتهای پیام/ح

نظر شما