شناسهٔ خبر: 34055422 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

نگاهی به تغییرات تیم‌های لیگ برتر فوتبال/اسکلت قهرمان حفظ شد

16 تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تغییرات جالبی در فصل نقل و انتقالات داشته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، فصل نقل و انتقالات نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال از 16 خرداد آغازشده و 6 شهریور 98 به پایان می‌رسد. در شرایطی که در میانه این فصل قرار داریم، 16 تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر تلاش‌های زیادی کرده‌اند تا بازیکنانی را جذب کنند که توان آن‌ها را بالا ببرد و در مقابل بازیکنانی را از دست داده‌اند که به‌زعم سرمربی تیم کارایی لازم را نداشته‌اند.

رکوردداران بیشترین خروجی

تیم فوتبال استقلال 15 بازیکن را به‌طورقطع ازدست‌داده و احتمال جدایی سه بازیکن دیگر هم وجود دارد. مهدی رحمتی، اللهیار صیادمنش، امید نورافکن، خسرو حیدری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، روح‌الله باقری، پژمان منتظری، محسن کریمی، گادوین منشا، اسماعیل گونکالوس، طارق همام، میثم تیموری، فرشاد محمدی مهر و امیرحسین اسماعیل‌زاده بازیکنانی هستند که از جمع آبی‌ها رفته‌اند.

گل گهر سیرجان 12 بازیکن را ازدست‌داده و پارس جنوبی جم نیز با 10 بازیکن تا اینجا خداحافظی کرده است.

رکوردداران بیشترین ورودی

تیم پارس جنوبی جم با جذب 21 بازیکن رکوردی عجیب را ثبت کرده است. فراز کمالوند پیکره نماینده شهر جم را کاملاٌ تغییر داده است. تیم‌های گل گهر سیرجان و سایپا با جذب 10 بازیکن و فولاد خوزستان با خرید 9 بازیکن در رده‌های بعدی قرار دارند.

رکوردداران کمترین ورودی

شاهین شهرداری بوشهر تنها دو بازیکن جذب کرده و پس‌ازاین تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان سه بازیکن را برای فصل بعد خریده‌اند.

فرشاد احمدزاده، وحید امیری و محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکنانی هستند که این فصل به پرسپولیس اضافه شده‌اند.

رکوردداران کمترین خروجی

پرسپولیس تا به این لحظه بازیکنی را از دست نداده و تنها این احتمال وجود دارد که بشار رسن و امید عالیشاه از این تیم بروند که این موضوع قطعی نشده است. پیکان، تراکتور و ذوب‌آهن با از دست دادن چهار بازیکن بعد از پرسپولیس کمترین خروجی را دارند.

انتهای پیام/4051/4048/

نظر شما