شناسهٔ خبر: 33762020 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ملوان در استندبای؛ آغاز تمرینات شاید وقتی دیگر!

تمرینات تیم فوتبال ملوان انزلی برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول برخلاف موعد از قبل اعلام‌شده، آغاز نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، تمرینات تیم فوتبال ملوان انزلی درحالی‌که قرار بود امروز شنبه هشتم تیرماه در مجموعه ورزشی حسن رود نیروی دریایی آغاز شود، به دلیل عدم تعیین تکلیف مالکیتی این تیم آغاز نشد.

طبق اعلام قبلی قرار بود تمرینات ملوان زیر نظر مهدی حسنی مقدم و بدون حضور سایر اعضای کادر فنی ملوان نظیر محمد احمدزاده، مازیار زارع و پژمان نوری آغاز شود، با لغو تمرین ملوانان، زمانی برای آغاز این تمرینات اعلام‌نشده و تمرینات ملوان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

قوهای سپیدرود لیگ 97-98 را با مالکیت و مدیریت برادران رفیع نیا آغاز کرده و فرهاد پورغلامی را به‌عنوان سرمربی به خود دیدند، پورغلامی خیلی زود پس از کسب نتایج ضعیف، جای خود را به محمد احمدزاده داد؛ احمدزاده پس از شروعی نه‌چندان مناسب، رفته‌رفته فصل را باصلابت‌تر دنبال کرد ولی مشکلات مالی سد راه وی برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول شد.

در اواخر فصل مشکلات مالی ملوان به حد انفجار رسیده و باعث اعتراض احمدزاده شد، اعتراضی که بهانه‌ای برای برادران رفیع نیا شد و آن‌ها عطای کار در ملوان را به لقایش بخشیدند، ملوانان پس از انصراف برادران رفیع نیا از مالکیت باشگاه ملوان، بدون مالک فصل را به پایان رساندند، فصلی که با کسب 35 امتیاز مکان یازدهم جدول را برای قوهای سپید رقم زد.

شاگردان احمدزاده در 30 دیدار موفق به کسب 10 پیروزی و 11 تساوی شده و در 9 دیدار تن به شکست دادند، ملوانان موفق به کسب 41 امتیاز در لیگ دسته اول شدند، این تیم به دلیل حکم انضباطی فیفا، لیگ را با شش امتیاز منفی آغاز کرده و به همین دلیل در پایان فصل تابلوی امتیازات، امتیاز 35 را برای این تیم به ثبت رساند!

انتهای پیام/3389

نظر شما