شناسهٔ خبر: 33734800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:

افزایش قیمت مسکن باعث استقبال از مسکن مهر شده است

تربت حیدریه- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: افزایش قیمت مسکن باعث استقبال مردم از مسکن مهر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اصغری مهرآبادی پنجشنبه ظهر در نشست با مسئولان راه و شهرسازی شهرستان تربت حیدریه اظهار کرد: در بین مسکن مهرهای نیمه تمام کشور حدود ۵۷ هزار واحد فاقد متقاضی است و در مجموع ۱۱۷ هزار مسکن مهر در سراسر کشور فاقد متقاضی بودند که با توجه به افزایش قیمت مسکن، این مسکن‌ها مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی افزود: هم اکنون از دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر کشور یک میلیون و ۸۲۵ هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تکمیل تاسیسات زیربنایی این واحدها در اولویت قرار دارد و دو هزار و ۵۰۰ مدرسه برای مجموعه های مسکن مهر کشور نیاز است که هم اکنون ساخت ۵۰۰ باب از این تعداد شروع شده است که تا پایان سال، ساخت ۳۹۰ باب آن به اتمام خواهد رسید.

همچنین رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تربت حیدریه نیز در تشریح مشکلات مسکن مهر این شهرستان اظهار کرد: تا کنون کمتر از ۴۰ درصد معابر مجموعه مسکن مهر این شهرستان آسفالت شده است لذا انجام آسفالت معابر از اولویت های مهم طرح است که پیگیری می شود.

مهدی یوسفی افزود: علاوه بر تامین و ساخت امکانات روبنایی مسکن مهر این شهرستان نظیر مدرسه، مسجد، فضای سبز و مرکز خرید، ساخت کانال پیرامون مسکن مهر به طول هزار و ۸۰۰ متر از دیگر اقدامات لازم برای حل مشکلات این پروژه است.

نظر شما