شناسهٔ خبر: 33734601 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار یزد: اقتدار سپاه وحدت‌بخش و غرورآفرین است

استاندار یزد بابیان اینکه سپاه امروز در اوج محبوبیت در بین مردم ایران قرار دارد افزود: اقتدار و اقدامات بازدارنده سپاه وحدت ملی را تقویت و حسی از غرور و افتخار را در دل‌ها ایجاد کرد.

صاحب‌خبر -

محمدعلی طالبی پیش از ظهر امروز در آیین معارفه فرمانده جدید سپاه الغدیر استان یزد که با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین ارشد استانی در حسینیه ثارالله برگزار شد، با تقدیر از فعالیت‌های سردار جمیری در منصب فرماندهی سپاه الغدیر، به خدمات ارزنده این فرمانده سپاهی اشاره کرد و افزود: سردار جمیری، سپاه را به معنای واقعی در دل مردم یزد برد و کارنامه بسیار خوبی از خود در یزد به جا گذاشت که موجب رضایت اقشار مختلف شده است.

استاندار یزد ابراز امیدواری کرد سردار جمیری در مسئولیت جدید خود این دیار را از یاد نبرد و اضافه کرد: همواره تعاملات و همراهی خوبی بین رده‌های سپاه و نهادهای مختلف و مردم استان یزد وجود داشته است.

طالبی همچنین به فعالیت‌های ارزنده سرهنگ رضا پورشمسی، فرمانده جدید سپاه الغدیر یزد در سال‌هایی که در عناوین مختلف در سپاه استان مشغول به خدمت بوده اشاره کرد و با یادآوری ارتباط سازنده پورشمسی با شورای تأمین استان، خاطرنشان کرد: اطمینان داریم با اشرافیت و آشنایی این فرمانده با مسائل مختلف استان و ارتباطات خوب ایشان، بتوانیم تعاملات مؤثری برای خدمت به مردم و مقاومت در برابر دشمنان نظام و انقلاب داشته باشیم.

 وی با ابراز خرسندی از اینکه این انتصاب درزمانی صورت گرفته که سپاه در اوج محبوبیت خود قرار دارد و به‌واسطه اقدامات ارزنده‌ای که در دفاع از حریم و امنیت مرزهای این کشور داشته، همه اقشار احساس غرور و افتخار می‌کنند، یادآور شد: اقدام اخیر سپاه، در شرایط امروز کشور، دل‌ها را به هم نزدیک و وحدت ملی را تقویت کرد.

پایان پیام/90017

نظر شما