شناسهٔ خبر: 33731569 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار یزد: سپاه ‌همچنان در کنار مردم و دولت قرار دارد

استاندار یزد با بیان اینکه سپاه امروز در اوج محبوبیت در بین مردم ایران قرار دارد گفت: سپاه ‌همچنان در کنار مردم و دولت قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدعلی طالبی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید سپاه الغدیر استان یزد که با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، با تقدیر از سردار جمیری به دلیل خدماتی که در یزد داشت اظهار داشت: سردار جمیری سپاه را به معنای واقعی در دل مردم یزد برد.

وی تصریح کرد: در دوره فعالیت سردار جمیری تعامل بسیار خوبی در بین همه دستگاه‌ها با سپاه در این مدت ایجاد شد و کارنامه بسیار خوبی از وی در یزد باقی مانده و مردم از عملکرد ایشان رضایت داشتند.

استاندار یزد با اشاره به خدمات ارزنده سپاه پاسداران در دفاع از جمهوری اسلامی ایران، انتصاب سرهنگ پاسدار پورشمسی را به عنوان فرمانده سپاه الغدیر یزد تبریک گفت و عنوان کرد: جای خوشحالی دارد در زمانی وی این مسئولیت را می‌پذیرد که سپاه در اوج محبوبیت خود قرار دارد و به واسطه اقدامات ارزنده‌ای که سپاه در دفاع از کیان این کشور داشته مردم رضایت بسیار زیادی از سپاه دارند.

طالبی ادامه داد: سرهنگ پورشمسی در بدنه سپاه بوده و با شورای تامین استان هم ارتباط بسیار خوبی داشتند و با تمام زیر و بم مسائل استان آشنایی دارد و انصافا تعامل بسیار خوبی را داشتند و دارند.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: اطمینان داریم که با شناخت بسیار زیادی که وی در ارتباط با مسائل استان دارد، سپاه را همچنان در کنار مردم و دولت و در صف اول مقاومت در برابر دشمنان نظام و انقلاب خواهیم داشت.

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، استاندار یزد، فرماندهان پیشین سپاه الغدیر یزد، جمعی از مسئولان و کادر سپاه الغدیر و جمعی از مسئولان و خانواده‌های شهدا یزد در حسینه ثارالله یزد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ش

نظر شما