شناسهٔ خبر: 33728013 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

توافق شخصی یوونتوس با ماتیاس دی لیخت/نزدیک شدن دنی آلوس به السد قطر

یوونتوس با ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی آژاکس به توافق شخصی دست یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، اخبار در روزهای اخیر همگی حول محور انتقال ماتیاس دی لیخت به یوونتوس بوده و اسکای ایتالیا امشب اعلام کرد باشگاه یووه با مدافع هلندی بر سر انتقال به سری آ به توافق رسیده است.

بر این اساس قرارداد دی لیخت با یوونتوس ۵ ساله، با دستمزد سالانه و ثابت ۸ میلیون یورویی، بندهای پاداش‌ ۴ میلیون و بند آزادسازی ۱۵۰ میلیون یورویی خواهد بود.

باشگاه هلندی آژاکس نیز به خاطر فروش کاپیتان خود مبلغ ۷۰ میلیون یورو دریافت خواهد کرد و بدین ترتیب مدافع جوان هلندی از فصل بعد برای یوونتوس بازی خواهد کرد.

ماتیاس دی لیخت که پیش از این مورد توجه تیم هایی چون پاری سن ژرمن و بارسلونا نیز قرار داشت،امروز در مصاحبه ای جالب مدعی شد در دوران کودکی علاقه زیادی به کریستیانو رونالدو داشته و اولین لباس او نیز پیراهنی بوده که نام رونالدو پشت آن نقش بسته است. ستاره پرتغالی بعد از فینال لیگ ملت های اروپا از دی لیخت خواست راهی یوونتوس شود و حالا این اتفاق رخ داده است.


نزدیک شدن دنی آلوس به السد قطر
روزنامه الوطن از نزدیک شدن دنی آلوس به السد قطر سخن به میان آورد.


به گزارش ایسنا و به نقل از الوطن، دنی آلوس بعد از دو فصل حضور در پاری سن ژرمن با منتشر کردن پیامی رسماً از این تیم خداحافظی کرد.

این ستاره برزیلی پیشنهادهای زیادی دارد و حتی خبرهایی درباره احتمال بازگشت او به بارسلونا هم به گوش رسید.

رسانه‌های قطری از احتمال حضور دنی آلوس در لیگ ستارگان این کشور سخن به میان آوردند و تاکید کردند که او پیشنهادهای از این لیگ دارد.

روزنامه الوطن نوشت که با توجه به رابطه خوب دنی آلوس با ژاوی و حضور ستاره‌های بزرگی چون گابی در السد به احتمال خیلی زیاد این ستاره برزیلی راهی السد قطر شود و به این تیم نزدیک‌تر از هر تیم دیگری است.

هدایت السد را در فصل جدید ژاوی برعهده خواهد داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما