شناسهٔ خبر: 33726598 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

فوری؛ یوونتوس با ماتیاس ده لیخت به توافق شخصی رسید

محمد محمدخانی

ماتیاس ده لیخت، ستاره ۱۹ ساله خط دفاع آژاکس و تیم ملی هلند، اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، فوتبالش را در تورین دنبال خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- بیانکونری برای تقویت ترکیب تیمِ مائوریتزیو ساری، نهایت تلاشش را خواهد کرد. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، یوونتوس و ماتیاس ده لیخت بر سر قراردادی ۵ ساله با حقوق سالانه ۸ میلیون یورو به اضافه ۴ میلیون یورو پاداش(مجموع ۱۲ میلیون یورو) به توافق رسیده اند. همچنین قرار شد بند فسخ ۱۵۰ میلیون یورویی در قرارداد ده لیخت قرار بگیرد که این عدد می تواند هرسال حتی بیشتر هم شود.

پاری سن ژرمن و لئوناردو هر روز و هر ساعت در تلاش هستند که بازیکن را به فرانسه بکشند. قوانین لیگ فرانسه اجازه نمی دهد هیچ بازیکنی بند فسخ داشته باشد و همین مسئله باعث شده که تیم فرانسوی به دنبال راه حل باشد. با این حال، آنها در حال از دست دادن زمان هستند. یوونتوس با ده لیخت به توافق شخصی رسیده و رایولا ساعتی قبل این موضوع را به آژاکس اعلام کرد تا دو باشگاه بر سر رقم انتقال با هم مذاکرات را شروع کنند.

تضمینی وجود ندارد که مذاکرات یوونتوس و آژاکس خیلی سریع به پایان برسد. تیم هلندی علاقه مند است برای فروش ماتیاس ده لیخت از ۷۵ میلیون یورو شروع کند، زیرا پاری سن ژرمن این عدد را به آنها پیشنهاد داده بود. رومئو آگرستی می گوید آژاکس احتمالا با رقم کمی بیشتر از ۷۰ میلیون یورو هم رضایت خواهد داد. لازم به ذکر است که خبرنگاران هلندی، تقریبا انتقال را تمام شده می دانند.

به جز پاری سن ژرمن، بارسلونا هم در کورس رقابت بود که در نهایت از رقبا عقب افتاد و ترجیح داد گزینه های دیگر را دنبال کند. لازم به ذکر است که ده لیخت در آستانه پیوستن به پاری سن ژرمن بود اما استعفای مدیر این تیم یعنی آنترو هنریکه باعث شد که توافقات قبلی به هم بخورد و یوونتوس از وضعیت سواستفاده کند.

نظر شما