شناسهٔ خبر: 33722281 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

سرمربی پرسپولیس تا شنبه مشخص می‌شود

خبرگزاری تسنیم

کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اکثر بازیکنانی که در چند سال داشتیم، را در اختیار داریم

صاحب‌خبر -

کریم باقری در حاشیه نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اکثر بازیکنانی که در چند سال داشتیم، را در اختیار داریم. شاید یکی دو تغییر داشته باشیم. قرار است سرمربی جدید تا شنبه بیاید و تا آن زمان به من اجازه دادند کار را آغاز کنم تا عقب نباشیم. پرسپولیس نتایج خوبی در این سال‌ها کسب کرده و هواداران خوشحال بودند. این نتایج به خاطر برانکو و همکارانش بود. امیدوارم هر مربی که انتخاب می‌شود، بتوانیم کار‌هایی که به پرسپولیس کمک می‌کند، انجام دهیم تا امسال هم نتایج خوبی به دست بیاوریم.

وی درباره اینکه آیا پیشنهاد سرمربیگری به او داده شده است یا خیر، گفت: خیر من در حد سرمربیگری پرسپولیس نیستم. اگر سرمربی جدید من را خواست، در خدمت تیم هستم وگرنه مانند سایر هواداران برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم.

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود شرط باشگاه برای سرمربی جدید، حضور او به عنوان مربی سرخپوشان است، تصریح کرد: نمی‌دانم به چه صورت است. باشگاه با مربیان مذاکره می‌کند و هر مربی که به پرسپولیس می‌آید، دستیاران خودش را می‌آورد. هر سرمربی که انتخاب می‌شود اگر بخواهد، من در کنارش هستم و به او کمک می‌کنم.

باقری درباره گزینه نهایی باشگاه پرسپولیس برای انتخاب به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه گفت: تا جایی که من می‌دانم، باشگاه با چند نفر از این گزینه‌ها صحبت کرده و گفته که چه می‌خواهد. دو طرف تا شنبه نظرات‌شان را می‌گویند و مسئولان با یک مربی به توافق می‌رسند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با او برای انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس مشورت کرده‌اند یا خیر، اظهار داشت: خیر. انتخاب سرمربی در اختیار باشگاه است و خودشان درباره سرمربیگری تصمیم می‌گیرند.

مربی تیم پرسپولیس در مورد غیبت بازیکنان در اولین تمرین سرخپوشان گفت: به ملی‌پوشان اجازه داده شده که بیشتر از سایر بازیکنان استراحت کنند. رادوشوویچ هم بیمار بود و نتوانست به تمرینات اضافه شود. انصاری امروز در باشگاه پرسپولیس بود و با مسئولان باشگاه به توافق رسید. فقط فرشاد احمدزاده می‌ماند. سایر بازیکنان در تمرین هستند.

باقری درباره اینکه آیا برنامه برانکو را در تمرینات اجرا می‌کند، خاطرنشان کرد: برانکو دیگر نیست و ما برنامه خودمان را داریم. تیم تا انتخاب سرمربی جدید باید تمریناتش را آغاز کند تا عقب نماند.

نظر شما