شناسهٔ خبر: 33721994 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

باقری: قول تعیین سرمربی پرسپولیس تا روز شنبه را داده اند

تهران- ایرنا- «کریم باقری» مربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید مسئولین این باشگاه اطیمنان داده اند که تا روز شنبه سرمربی جدید تیم را معرفی می کنند و تا آن روز هدایت تمرینات برعهده وی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

باقری امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس به منظور شرکت در نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ضمن بیان این مطلب، افزود: تا زمانی که سرمربی جدید در تمرینات حاضر شود، مسئولیت تیم را من سپردند تا بازیکنان از تمرینات عقب نمانند.
وی افزود: به جز «فرشاد احمد زاده» و «بوژیدار رادوشوویچ» که در تمرین امروز غایب هستند، بقیه بازیکنان را در اختیار داریم. البته رادوشویچ به دلیل بیماری و کسب اجازه من امروز در تمرینات حاضر نشده است این در حالی است که به ملی پوشان تیم به دلیل شرکت در تمرینات تیم ملی و بازی در این تیم تا دهم تیرماه استراحت دادیم.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تمرینات این تیم نیز، گفت: تمرینات را براساس برنامه قبلی آغاز کردیم اما برنامه خود را در تمرینات اجرا می‌کنیم و امیدوارم تیم همانند گذشته نتایج خوبی کسب کند.
باقری با اشاره به اینکه تیم پرسپولیس درسال های گذشته همه از جمله هواداران را راضی و خوشحال نگاه داشته بود، اضافه کرد: امیدوارم سرمربی جدید نیز کارهایی که به تیم پرسپولیس کمک کند را انجام تا همانند سال‌های گذشته همه را خوشحال کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که چرا سرمربیگری در تیم را نپذیرفتید، عنوان کرد: درحد سرمربیگری در تیم پرسپولیس نیستم چنانچه با آمدن سرمربی جدید بخواهند به کارم در تیم ادامه می‌دهم و چنانچه نخواستند از تیم می‌روم.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: این را به خوبی می دانم هر سرمربی کادرفنی خود را دارد و همانطور که عنوان کردم اگر باشگاه و سرمربی جدید مرا خواست که در کنار تیم می مانم و اگر نه، می‌روم./
وی درباه آخرین اخبار از انتخاب سرمربی جدید این تیم نیز گفت: سه گزینه برای هدایت این تیم نهایی شده و قول دادند تا روز شنبه با یکی از این سه مربی به توافق برسند تاکید می‌کنم برای انتخاب سرمربی جدید به هیچ عنوان با من مشورت نشده است اما مطمئن هستم بهترین تصمیم را برای پرسپولیس می‌گیرند.
بازیکن اسبق تیم ملی درباره آخرین وضعیت بازیکنان این تیم نیز عنوان کرد: «محمد انصاری» با حضور در باشگاه با مسئولان به توافق رسید و فصل بعد نیز برای این تیم به میدان می‌رود. فرشاد احمد زاده را نیز جذب کردند. درباره سایر بازیکنان نیز خواستم تا زمان حضور سرمربی جدید مساله جذب بازیکنان جدید را متوقف کنند.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد از روی تواضع مسئولیت هدایت پرسپولیس را نپذیرفتید، این درحالی است که کارشناسان و پیشکسوتان باشگاه شما را بهترین گزینه برای تیم می‌دانستند، پاسخ داد: از همه کسانی که به من اعتماد کردند تشکر و قدردانی می‌کنم اما معتقدم اگر بخواهم سرمربی باشم باید از تیم‌های کوچک‌تر شروع و با کسب تجربه بعدها بتوانم در تیم بزرگی همانند پرسپولیس سرمربیگری کنم.
باقری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه «برانکو ایوانکوویچ» برای رفتن از پرسپولیس با شما گفت وگویی نداشت، عنوان کرد: برانکو هر وقت برای سپری کردن دوران مرخصی می‌خواست از ایران برود، تمام وسایل خود را به همراه نمی‌برد اما در مرتبه آخر این کار را کرد و همانجا احساس کردم دیگر برنمی گردد. او معتقد بود باشگاه به تعهداتش در قبال کادر فنی عمل نکرده است. حالا دیگر این موضوع تمام شده اما برای او و سایر کادر فنی تیم پرسپولیس که روزهای خوبی را برای پرسپولیس رقم زدند آرزوی موفقیت می‌کنم.
بسیاری از مربیان با توجه به نتایج خوب پرسپولیس در زمان برانکو نمی‌خواهند به ایران بیایند چرا که تکرار آن سخت است. باقری درباره این سوال گفت: این موضوع را قبول ندارم اما معتقدم باشگاه و هواداران همانند دوره قبل باید از مربی جدید حمایت کند تا موفقیت‌ها در تیم ادامه یابد.
وی درباره ارتباط خوبش با بازیکنان و اینکه آیا در دوره بعد نیز این مسئولیت را برعهده خواهد گرفت نیز عنوان کرد: کار خاصی برای تیم نکردم اگر ماندن من همانند قبل به تیم کمک کند، می‌ماند هرچند اینکه دیگران چه می‌گویند برایم مهم نیست.
باقری درباره نامزدی «علی دایی» و «افشین قطبی» در تیم پرسپولیس نیز گفت: چیزی در این رابطه نمی دانم.
نخستین تمرین سرخپوشان به منظور آماده سازی برای شرکت در نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر امروز انجام شد.

نظر شما