شناسهٔ خبر: 33692539 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

باران تابستانی در شمال غرب/ هوای گرم مهمان ۴ روزه کشور

سازمان هواشناسی از بارش باران و رعد و برق در ۳ استان خبر داد و اعلام کرد:از امروز تا ۵ شنبه طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سمنان، اصفهان، شمال یزد، قم و جنوب استان تهران نیز وزش باد همراه با گرد و خاک موجب کاهش کیفیت هوای این مناطق می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری طی ۵ روز آینده با توجه به پایداری هوا و ماندگاری نسبی توده هوای گرم، در اکثر مناطق کشور بارش قابل ملاحظه‌ای پیش بینی نمی‌شود.

به جز بعدازظهر ۵ شنبه و جمعه در شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و برخی مناطق اردبیل بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد روی می‌دهد.  از امروز تا ۵ شنبه وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل سبب خیزش گرد و خاک می‌شود.

 در همین مدت طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سمنان، شمال و شرق اصفهان، شمال یزد، قم و جنوب استان تهران نیز وزش باد همراه با گرد و خاک موجب کاهش کیفیت هوای این مناطق می شود. بعدازظهر چهارشنبه و طی روز ۵ شنبه با توجه به افزایش سرعت باد روی عراق و جنوب غرب کشورمان وقوع گرد و خاک در جنوب خوزستان و بوشهر دور از انتظار نیست.

برچسب‌ها:

نظر شما