شناسهٔ خبر: 33662959 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پرونده شرکت کاریزان خودروی ساوه در دستگاه قضا در دست بررسی است

دادستان عمومی و انقلاب ساوه با اشاره به پرونده شرکت کاریزان خودرو ساوه گفت: بر اساس استعلام‌های انجام شده این شرکت در حریم شهری و مشمول عوارضات قانونی است که پرونده آن در دست بررسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مجید علیپور ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه ساوه با اشاره به این‌که تمام امور باید از مجرای قانونی انجام شود، اظهار کرد: شرکت کاریزان بر اساس استعلام‌های انجام شده در حریم شهری و مشمول عوارض قانونی است چراکه هرگونه ساخت و ساز در حریم شهری مشمول عوارض به شهرداری ساوه است.

وی اظهار کرد: در این خصوص برای این شرکت تولیدی اجرای کمیسیون ماده ۱۰۰ با در نظر گرفتن بیشترین تشویق و حمایت از تولید و صیانت از حقوق شهروندی ضروری است.

دادستان عمومی و انقلاب ساوه با اشاره به این‌که وظیفه همگان تمکین قانون است، بیان کرد: پرونده این شرکت در دست بررسی و اجرای قانون برای آن واجب است.

علیپور با اشاره به عملکرد پیشخوان‌های دولت گفت: این مهم بر اساس برون‌سپاری امور به بخش خصوصی انجام شده است.

وی با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز افزود: برخی شبانه در متراژ پایین اقدام به این امر کرده و باعث گسترش حاشیه‌نشینی می‌شوند که بر اساس قانون حکم و اجرای تخریب برای آنها صادر می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب ساوه در بخشی از سخنانش با اشاره به فعالیت مدارس غیردولتی و نظارت و بررسی‌های انجام شده گفت: تغذیه سالم، توجه به امکانات و خدمات بر اساس جمعیت دانش‌آموزی، فضای مناسب برای تفریح در راستای ارتقای کیفیت ارائه خدمات به گروه هدف در اخذ مجوز راه‌اندازی مدارس غیردولتی مؤثر است.

انتهای پیام/

نظر شما