شناسهٔ خبر: 66676435 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

جشن دانشجویی میلاد حضرت معصومه(س)

مراسم فرخنده میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر با حضور دانشجویان دختر دانشگاه های بهبهان در تالار آفاق برگزار شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج بهبهان: فرماندار شهرستان بهبهان دکتر موسوی ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به جایگاه و مقام ویژه دختران در اسلام و ایرانیان پرداخته و گفت دختر رحمت الهی برای هر خانواده ‌ای است که با مهربانی ‌اش فضای خانواده را با نشاط می کند.


 اگر یک دختر به خوبی تربیت شده و برای زندگی خانوادگی و اجتماعی آماده شود، می‌تواند سعادت و خوشبختی نسل آینده را تضمین کند، اما اگر این دختر در دوره تربیت خود با آسیب‌ها و مشکلات روحی و جسمی روبرو شود نمی‌توان از او انتظار داشت در آینده وظایفی را که برعهده دارد به نحو احسن انجام دهد و نقش مثبتی در خانه و اجتماع داشته باشد.

در ادامه این جشن برنامه های شاد و ویژه ای همراه با اجرای زنده گروه موسیقی ، استند آپ کمدی، مسابقه هیجان انگیز و اهدای جوایز بوده است.

این جشن که باحضور دانشجویان دختر دانشگاه های شهرستان بهبهان به همت و تلاش های دفتر بسیج دانشجویی برگزار و مورد تکریم دختران دانشجو قرار گرفته است .

نظر شما