شناسهٔ خبر: 33598696 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

جباری در گفتگو با آنا:

دومین جشنواره ملی گردشگری در استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان‌غربی گفت: دومین جشنواره ملی گردشگری در استان آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

جلیل جباری در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث فرهنگی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه استان آذربایجان غربی در تابستان به عنوان مقاصد سفر برای گردشگران است بر‌ آن شدیم به مانند سال‌های گذشته تقویم رویدادهای فرهنگی و گردشگری را برای اطلاع‌رسانی مسافران مهیا کنیم.

وی افزود: سال گذشته با توجه به استقبال خوبی که از جشنواره گردشگری به خصوص در حوزه سلامت شد امسال هم دومین جشنواره ملی گردشگری در استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود. محور اصلی این جشنواره بوم‌گردی است که در خدمت فعالان گردشگری قرار می‌گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی ادامه داد: همزمان ششمین نمایشگاه صنایع دستی در پارک جنگلی ارومیه برپا خواهد شد همچنین رویداد سوم آن برگزاری همایش بین‌المللی شمس تبریزی در خوی است.

جباری گفت:‌ با تمامی آژانس‌ها هماهنگ شده تا با هدف حضور در این جشنواره پکیج‌ مخصوصی را برای گردشگران فراهم کنند. تدوین اطلس اکوتوریسم و توسعه گردشگری روستایی از چهار شهرستان این استان نیز شهریور ماه رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/4046/

نظر شما