شناسهٔ خبر: 33529513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

میزبانی نوشهر از 2 شهید گمنام دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر جزئیات برنامه‌های استقبال و میزبانی از دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این شهرستان را تشریح کرد و گفت: بخش کجور نوشهر میزبان 2 شهید گمنام دفاع مقدس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، حسین جناسمی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این شهرستان میزبان شهدای گمنام خواهد بود، اظهار کرد: روز پنجشنبه 6 تیر 98 پیکر مطهر 5 شهید گمنام از مسیر کندوان و از تهران وارد مرزن آباد خواهد شد و این آلاله‌های گمنام مهمانان ویژه یادواره شهدای مرزن آباد خواهند بود.

وی افزود: پس از برپایی نماز جماعت و پایان مراسم یادواره شهدای مرزن‌آباد، پیکر مطهر دو شهید گمنام به شهرستان نوشهر منتقل می‌شود تا برای تشییع و تدفین در شهر پول و کجور برنامه‌ریزی صورت گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نوشهر با بیان اینکه 2 شهید گمنام و والامقام نیز در شهرستان عباس‌آباد خاکسپاری خواهند شد، تصریح کرد: پیکر یک شهید مطهر دیگر نیز در پادگان شهید ادیبی مرزن‌آباد تدفین خواهد شد.

وی عنوان کرد: مراسم استقبال از شهدای گمنام در شهرستان نوشهر ساعت ۱۵ بعدازظهر ۶ تیر 98 با حضور مردم شهیدپرور در میدان ولی‌عصر برگزار می‌شود و مراسم یادبود شهدا نیز عصر پنجشنبه یا جمعه در ساحل سیترا برگزار خواهد شد.

جناسمی گفت: شب وداع با شهدای گمنام، 7 تیر 98 در مسجد امام جعفر صادق (ع) نوشهر و هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود و صبح شنبه هشتم تیر هم آیین تشییع شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

به گزارش  فارس؛ شهرستان نوشهر ۳۶۵ شهید والامقام در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است.

انتهای پیام/86019/ع

نظر شما