شناسهٔ خبر: 33526661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر:

برنامه های مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام در نوشهر اعلام شد

نوشهر - فرمانده سپاه نوشهر جزییات برنامه های استقبال و میزبانی از دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار حسین جناسمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این شهرستان میزبان شهدای گمنام خواهد شد درباره جزئیات تشییع و استقبال از شهدای گمنام اظهار داشت: روز پنجشنبه ششم تیرماه سال جاری پیکر مطهر پنج شهید گمنام از مسیر کندوان و از تهران وارد مرزن آباد خواهد شد و این آلاله‌های گمنام مهمانان ویژه یادواره شهدای مرزن آباد خواهند بود.

وی افزود: پس از برپایی نمازجماعت و پایان مراسم یادواره شهدای مرزن آباد، پیکر مطهر دو شهید گمنام به شهرستان نوشهر منتقل می‌شود تا برای تشییع و تدفین در شهر پول و کجور برنامه ریزی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه دو شهید گمنام و والامقام نیز در شهرستان عباس آباد دفن خواهند شد ادامه داد: پیکر یک شهید مطهر نیز در پادگان شهید ادیبی مرزن آباد تدفین خواهد شد.

سرهنگ جناسمی افزود: مراسم استقبال از شهدای گمنام در شهرستان نوشهر ساعت ۱۵ بعدازظهر ششم تیرماه با حضور مردم شهید پرور در میدان ولیعصر برگزار می‌شود و مراسم یادبود شهدا عصر پنجشنبه یا جمعه در ساحل سیترا برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه نوشهر بیان کرد: شب وداع با شهدای گمنام هفتم تیرماه در مسجد امام جعفر صادق (ع) همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود و صبح شنبه هشتم تیرماه آیین تشییع شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

شهرستان نوشهر ۳۶۵ شهید والامقام در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است.

نظر شما