شناسهٔ خبر: 33523928 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیش بینی کاهش بیکاری در خمین

فرماندار خمین از کاهش بیکاری مردم این شهرستان در آینده نزدیک خبرداد.

صاحب‌خبر -

طهرانی فرماندار خمین در حاشیه بازدید از سیلوی ۲۰ هزار تنی گندم روستای چهارچشمه و ۲ طرح تولید کود ارگانیک و کارخانه لواشک چهارچشمه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: بزودی شاهد کاهش نرخ بیکاری در شهرستان خمین بویژه شهر قورچی باشی خواهیم بود.

طهرانی افزود: در سال ۹۶ و ۹۷ از محل تفاهم نامه بانک سینا، بنیاد علوی و معاونت مناطق محروم روستایی حدود ۱۶/۵ میلیارد تومان پرداخت تسهیلات داشتیم که از این مبلغ حدود ۶/۵ میلیارد تومان بابت اجرای ۸ طرح در بخش کمره صرف شده است.

وی اضافه کرد: در ابتدا بازید داشتیم از سیلوی چهارچشمه یکی از قطب‌های تولید گندم وکشاورزی شهرستان و در ناحیه صنعتی شهدای خرمدره هم دوستان به یک طرح تولید کود ارگانیک و یک طرح صنایع تبدیلی پرداخت تسهیلات داشتند

تاکید بر صنایع تبدیلی و تکمیلی در حوزه کشاورزی شهرستان خمین هست

فرماندارشهرستان خمین بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان خمین قطب کشاورزی هست در تمام برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف صنعت در سطح شهرستان تاکید بر این است که بتوانیم در صنایع تبدیلی و تکمیلی در حوزه کشاورزی کار‌هایی را انجام بدهیم.

وی بیان کرد: از همه بانک‌های عامل و دفتر امور روستایی که پیگیری‌های لازم را برای جذب این اعتبار داشتند تشکر می‌کنم و انشالله که بتوانیم در قالب پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال که مهمترین مشکل حال حاضر شهرستان خمین ودغدغه مردم عزیز زادگاه امام راحل است خمین دارن گام برداریم.

طهرانی فرماندار شهرستان خمین به همراه مدیر کل دفتر روستایی استان مرکزی، و مدیران بانک عامل از طرح‌های صنعتی و اقتصادی شهر قورچی باشی بازدید کردند.

انتهای پیام / ج

نظر شما