شناسهٔ خبر: 33514990 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه تربیت مدرس آغاز شد

دانشگاه تربیت مدرس در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشجوی بین‌المللی می‌پذیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشگاه تربیت مدرس در گروه‌های علوم انسانی، مدیریت و اقتصاد، حقوق، علوم پزشکی، کشاورزی، منابع طبیعی، علوم دریایی، علوم پایه، علوم زیستی، علوم ریاضی، فنی و مهندسی، مهندسی برق، کامپیوتر، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، محیط‌زیست، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع و سیستم‌ها، هنر و معماری دانشجویان بین‌المللی می‌پذیرد.

این دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش شده و به‌صورت بورسیه یا غیربورسیه جذب می‌شوند. داوطلبان تا 28 تیر فرصت دارند تا ثبت‌نام الکترونیکی خود را انجام دهند.

هر یک از داوطلبان می‌توانند در دو رشته تقاضای پذیرش دهند که بررسی پرونده و پذیرش براساس اولویت‌های انتخابی صورت می‌گیرد. داوطلبان باید رشته‌های متناظر با رشته تحصیلی قبلی خود را انتخاب کنند.

آشنایی کافی با زبان فارسی برای دانشجویان پذیرفته‌شده ضروری است. دانشجویان در صورت قبولی باید مدرک زبان فارسی موردقبول را ارائه دهند.

هزینه تحصیل در رشته‌های علوم انسانی، مدیریت، اقتصاد و حقوق در مقطع کارشناسی ارشد 2 هزار و 885 دلار و در مقطع دکتری 3 هزار و 387 دلار است و برای سایر رشته‌ها در مقطع کارشناسی ارشد 3 هزار و 387 دلار و در دوره دکتری 4 هزار و 516 دلار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/4107/4040/

نظر شما