شناسهٔ خبر: 33514615 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار خراسان رضوی:

برای ارتقاء فرهنگ مردم و مصون سازی جامعه از اعتیاد تلاش می کنیم

رزم حسینی گفت: تلاش خواهیم کرد منابع خودمان خود را برای گسترش و ارتقاء فرهنگ مردم و مصون سازی جامعه در حوزه اعتیاد انجام بدهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علیرضا رزم حسینی» عصر(۲۶ خرداد) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به این که روند گذشته دنیا و ایران در حوزه تجارت مواد مخدر فزاینده بوده است افزود: کشور ایران تا کنون هزینه های زیادی را به دلیل عبور و مرور مواد مخدر داده است همچنین با توجه به حضور سالانه حدود ۳۰ میلیون زائر در استان و مطرح شدن این استان به عنوان پایتخت معنوی ایران می طلبد که در حوزه مبارزه با مواد مخدر طرح هایی مضاف بر طرح های مصوب دیگر استانها در این جلسات داشته باشیم.

 

استاندار خراسان رضوی با اشاره به این که دنیا در خصوص مبارزه با مواد مخدر به این نتیجه رسیده است که باید پیشگیری کند، اضافه کرد: هر چقدر که در حوزه ارتقاء سطح آموزش و فرهنگ سازی مردم بیشتر سرمایه گذاری شود هزینه کمتری در حوزه مواد مخدر پرداخت خواهد شد در غیر این صورت کم اثرترین کار مقابله خواهد بود.

 

رزم حسینی افزود: امسال با دستگاه های که صاحب جمعیت هستند در بحث آموزش مسئله پیشگری را دنبال خواهیم کرد و در این زمینه هر مقداری که ستاد کل در کشور پشتیبانی بکند تلاش خواهیم کرد منابع خودمان خود را برای گسترش و ارتقاء فرهنگ مردم و مصون سازی جامعه در حوزه اعتیاد انجام بدهیم لذا امیدواریم امسال استان بتواند رتبه برتر را بدست آورد.

 

وی در خصوص راهکار «مقابله» بیان کرد: همانطور که کشفیات بدست آمده نشان می دهد همه نیروهای متولی در این حوزه کار خودشان را به خوبی انجام می دهند اما نباید فراموش کنیم که تجارت مواد مخدر یک تجارت پرسود محسوب می شود لذا همیشه باید پیش بینی های لازم برای مقابله با آن صورت گیرد.

نظر شما