شناسهٔ خبر: 33505089 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هشدار به شهروندان

تکذیب شایعه انجام خدمات رایگان فوق تخصصی ivf در مراکز بهداری ناجا

شایعه انجام خدمات رایگان فوق تخصصی ivf در مراکز بهداری ناجا و یا خیابان بهداری ناجا تکذیب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس بهداری نیروی انتظامی استان فارس گفت: در بهداری ناجا فارس همانند دیگر بهداری‌های کشور این خدمات انجام نمی‌شود به همین منظور شهروندان در دام سودجویان قرار نگیرند.

سرهنگ احمد علی حبیبی با اشاره به انتشار شایعه در فضای مجازی مبنی بر انتشار پیامک حاوی بر ارائه خدمات رایگان در بهداری ناجا و درمانگاه خیابان بهداری ناجا اظهارداشت: با توجه به اینکه بهداری ناجا در تنها در امر خدمات پیشگیرانه فعالیت دارد و روزانه به بیش از ۶۰۰ نفر خدمات کارت صلاحیت ارائه می‌دهد، تاکنون بخشنامه‌ای مبنی بر ارائه این نوع خدمات از سوی این مراکز درمانی ابلاغ نشده است.
وی با بیا ن اینکه در پی انتشار این شایعه، روزانه تعداد زیادی از شهروندان برای ارئه چگونگی این خدمت به بهداری‌های نیروی انتظامی استان مراجعه می کنند، اظهارداشت: شهروندان باید مطلع باشند اخبار موثق و رسمی را از خبرگزاری‌ها و رسانه ملی پیگیری کنند، زیرا افراد سودجو برای انجام هرگونه فعالیت سودجویانه با استفاده از هر ترفندی افراد را در دام قرار می‌دهد.
سرهنگ حبیبی با اشاره به نوع ارئه خدمات در بهداری‌های ناجا استان گفت: به طور میانگین روزانه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر برای دریافت گواهینامه و انجام تست اعتیاد به کمسیون پزشکی ناجا معرفی می‌شوند.
رئیس بهداری نیروی انتظامی استان فارس اضافه کرد: با تشخیص پزشکان بهداری ناجا با هدف پیشگیری از تصادفات ماهانه گواهینامه ۶۰۰ نفر از ادامه رانندگی محدود و گواهینامه آنان باطل می‌شود.
این مقام مسئول ادامه داد: هم اینک در بهداری‌های ناجا فارس خدمات پاراکلینیک، خدمات دندانپزشکی و خدمات تشخیصی انجام می‌شود که قرار است در آینده نزدیک تنوع ارائه خدمات فوق تخصصی در مراکز بهداری افزایش یابد.

نظر شما