شناسهٔ خبر: 33504881 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

رئیس سازمان راهداری وحمل‌ونقل:

توزیع روغن‌موتور و لاستیک با نرخ دولتی در پایانه‌ها انجام می‌گیرد

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل گفت: توزیع روغن‌موتور و لاستیک از سوی این سازمان در حال پیگیری است تا با نرخ دولتی این اقلام در محل پایانه بار توزیع شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا در بازدید از محور شهداد-نهبندان، ضمن بررسی مجدد صدمات وارده به این محور، میزان خسارات را جهت ترمیم و بازگشایی محور برآورد و اظهار کرد: محور شهداد -نهبندان که در مسیر جاده ترانزیتی جنوب شرق به شرق و شمال شرق کشور قرار دارد به‌عنوان محور اصلی و محل عبور عمدتاً کالا به شمال شرقی کشور شناخته می‌شود و در بخش مسافر نیز، سالانه تعدادی از اتوبوس‌های زائران حضرت ثامن‌الحجج (ع) از استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب استان کرمان از همین مسیر تردد می‌کنند، لذا این مسیر از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی گفت: حدود ۳۰ کیلومتر، مسیر شهداد به نهبندان از کیلومتر ۴۶ تا کیلومتر ۷۶ به دلیل بارندگی‌های اواخر فروردین‌ماه سال جاری و طغیان رودخانه‌ها زیرساخت‌های این محور، به‌طور کامل تخریب شد و پس از بازدید و بررسی‌ها مقرر شد کار بازسازی مسیر پس از تخلیه کامل آب‌های حاشیه محور و فراهم شدن شرایط فنی عملیات بازسازی آغاز شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ضمن بازدید از پایانه حمل‌ونقل کالای مرکز استان کرمان با رؤسای انجمن‌های صنفی کالا تشکیل جلسه داد و در این جلسه درخواست رانندگان ازجمله روند توزیع لاستیک و تخصیص سهمیه لاستیک به کامیون‌هایی که در داخل شهر و یا فاصله‌های کوتاه حمل کالا را انجام می‌دهند، مطرح شد.

حسن‌نیا گفت: توزیع سوخت، روغن‌موتور و لاستیک از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مجدانه در حال پیگیری است تا روغن‌موتور و لاستیک با نرخ مناسب دولتی در محل پایانه بار توزیع شود و در اختیار رانندگان قرار گیرد.

انتهای پیام/4092/4083/

نظر شما