شناسهٔ خبر: 33503757 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد

مدیریت خوب ناجا در بحران‌های مختلف/ میلیون‌ها خدمات در ماه به شهروندان ارائه می‌دهیم/ برای امنیت آفرینی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی انتظامی گفت: همکاران ما در بخش‌های مختلف به خوبی توانسته اند طی سال‌های اخیر بحران‌های ایجاد شده را در کشور مدیریت و شرایط امنی را برای اقشار مختلف مردم ایجاد کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سردار "حسین اشتری در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه که در مجتمع بعثت برگزار شد، اظهار داشت: امروز به برکت خون مطهر شهدا، هدایت‌های امام راحل و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سراسر کشور امنیت خوبی حکم فرماست.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین افتخارات پلیس، خدمتگزاری به مردم و حفظ آرامش و امنیت آن هاست، افزود: به اذعان بسیاری افراد خارج از مجموعه انتظامی، همکاران ما در بخش‌های مختلف موفق به انجام مطلوب این امر مهم و خطیر شده اند.

سردار اشتری تصریح کرد: تمام مجموعه نیروی انتظامی خود را خادم ملت بزرگ ایران دانسته و برای امنیت آفرینی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند تا جایی که در‌های شهادت همواره به روی همکاران ما باز بوده و در این راستا شهدای فراوانی را نیز تقدیم کرده ایم.

فرمانده ناجا گفت: هفته گذشته شاهد شهادت ۲ تن از همکاران در میناب در درگیری با قاچاقچیان بودیم و در ماه مبارک رمضان و شب ۲۱ رمضان هم یکی دیگر از همکاران جان برکف ما در شهرستان اسلام آبادغرب در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی با بهره گیری از کارکنانی متدین، جهادی و پرتلاش و استفاده از تجهیزات روز بیشترین خدمات را بین همه دستگاه به مردم ارائه می‌کند در حالیکه این خدمات در ماه به میلیون‌ها مورد می‌رسد.

سردار اشتری با بیان اینکه در افکار سنجی‌های صورت گرفته شاهد رشد قابل ملاحظه مقبولیت پلیس نزد مردم بوده ایم، اظهار داشت: امروز تعامل و همکاری خوب و تنگانگی میان همکاران ما در بخش‌های مختلف انتظامی با آحاد مختلف جامعه وجود دارد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود به اقتدار جمهوری اسلامی در مجامع جهانی و بین المللی اشاره کرد و گفت: این اقتدار به گونه ایست که حتی دشمن‌ترین دشمنان کشور نیز درخواست مذاکره با ایران دارند و نمونه اخیر آن در سفر نخست وزیر ژاپن و دیدار با رهبر معظم انقلاب به چشم آمد.

وی خاطرنشان کرد: پاسخ‌های حکمیانه و قاطعانه رهبر فرزانه انقلاب به درخواست مذاکره به گونه‌ای بود که بر اقتدار کشور در جهان افزود و ثابت کرد ملت ایران با اتکا به توانمندی‌های خود، مشکلات را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشته و نیازی به کمک بیگانگان ندارد.

سردار اشتری تصریح کرد: ملت بزرگ و با بصیرت ایران با حضور پرشور خود در مراسم روز جهانی قدس و سالروز ارتحال امام راحل بار دیگر با آرمان‌های نظام تجدید عهد و پیمان کرده و نشان دادند تا آخر پشتیبان انقلاب و ولایت خواهند بود.

فرمانده ناجا در ادامه به تغییر و جابه جایی در فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: سردار امان اللهی در پنج سالی که در این جایگاه حضور داشتند منشاء خدمات بسیاری بود و توانست اقدامات سازنده زیادی انجام دهد.

وی با بیان اینکه کار کردن در استان مرزی و در شرایطی که توقعات و انتظارات بالا باشد، کار سختی است، افزود: با این حال سردار امان اللهی توانست به خوبی وظایف محوله را انجام و تحولات خوبی در بخش‌های مختلف ایجاد کند.

سردار اشتری یادآور شد: طی ۵ سال اخیر اقدامات خوبی در راستای برخورد با جرایم خشن، اراذل و گروه‌های تروریستی مستقر در مرز‌ها صورت گرفت تا کرمانشاه به یکی از امن‌ترین استان‌های کشور تبدیل شود.

گفتنی است، افتتاح مجموعه ورزشی، فرهنگی و درمانی پردیسان در استان کرمانشاه از دیگر برنامه‌های سفر فرمانده نیروی انتظامی به این استان بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما