شناسهٔ خبر: 33488350 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دوست ندارم حاشیه‌ای برای استقلال درست کنم؛

مجیدی: مطمئنم به المپیک صعود می‌کنیم/ استراماچونی مربی بزرگی است/ انتشار فایل صوتی کار پسندیده ای نبود

سر مربی تیم ملی امید گفت: با حضور جوانان خوبی که در تیم داریم و در لیگ برتر بازی می‌کنند مطمئن هستم این تیم می‌تواند پس از سال‌ها در المپیک حضور پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرهاد مجیدی در حاشیه مراسم معارفه خود در تیم ملی امید گفت: با حضور جوانان خوبی که در تیم داریم و در لیگ برتر بازی می‌کنند مطمئن هستم این تیم می‌تواند پس از سال‌ها در المپیک حضور پیدا کند.

وی افزود: مربی برای موفق شدن نیاز به کسب تجربه دارد اما من با تیم‌ها و مربی‌های بزرگ کار کردم.من ۶ ماه در خدمت باشگاه اسپانیول بودم و تجربیاتی کسب کردم،امیدوارم با حمایت رسانه‌ها و مربیان تیم‌های باشگاهی، تیم ملی امید به المپیک صعود کند.

سر مربی سابق تیم فوتبال استقلال در بخش دیگری از صحبتهایش اظهار داشت:استقلال خانه من است و در قلب من جا دارد،مدیران باشگاه تصمیم به آوردن مربی خارجی آوردند و از صمیم قلب برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

مجیدی درباره حضور استراماچونی تصریح کرد:استراماچونی مربی بزرگی است، ایشان سه دستیار داشتند و من هم پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی را داشتم و می‌توانستم تجربه جدیدی را کسب کنم.

سر مربی تیم ملی امید در واکنش به انتشار فایل صوتی‌اش توسط فردی در باشگاه استقلال گفت: این اتفاق در همه‌جای دنیا می‌افتد اما مردم قضاوت خواهند کرد و این کار پسندیده‌ای نبود.

مجیدی در پایان خاطر نشان کرد:دوست ندارم با حضور مربی جدید در استقلال حاشیه‌ای برای این تیم درست کنم.اکنون هم که سرمربی تیم ملی امید هستم هر کمکی از دستم بر بیاید برای استقلال انجام خواهم داد.

نظر شما