شناسهٔ خبر: 33488313 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مجیدی: با تیم‌ها و مربیان بزرگی کار کرده ام/ خودم گفتم برای استقلال سرمربی بزرگ بیاورند/ مربی بدنساز اینترمیلان را به تیم ملی امید می‌آورم

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران بیان کرد: وقتی که درباره سرمربیگری تیم ملی امید با من صحبت کردند بدون فکر کردن پذیرفتم چراکه مطمئن بودم با توجه به جوان‌های خوبی که در اختیار داریم و در لیگ بازی می‌کنند، این تیم موفق می‌شود. اعتقاد دارم این تیم می‌تواند پس از سال‌ها به المپیک صعود کند.

بی تجربه بودن من حرف بی ربطی نیست، اما با تیم‌ها و مربیان بزرگی کار کرده ام

سرمربی تیم امید درباره انتقاد برخی اهالی فوتبال به سابقه کم او در عرصه سرمربیگری گفت: اگر منظورتان بحث تجربه است این حرف بی ربط نبوده و درست است. هر مربی‌ای برای موفقیت نیاز به کسب تجربه دارد. هرچند در عرصه مربیگری تجربه آنچنانی ندارم، اما با تیم‌ها و مربیان بزرگی کار کرده ام. شش ماه در خدمت باشگاه اسپانیول بوده ام و تجارب محدودی دارم. انشالله با کمک رسانه ها، مردم و مربیان باشگاهی بتوانیم تیم خوبی را مهیا کنیم و این تیم به المپیک صعود کند.

مجیدی: با تیم‌ها و مربیان بزرگی کار کرده ام/ خودم گفتم برای استقلال سرمربی بزرگ بیاورید/ مربی بدنساز اینترمیلان را به تیم ملی امید می‌آورم

استقلال خانه و قلب من است، اما خودم گفتم برای آن سرمربی بزرگ بیاورند

مجیدی درباره وضعیت جدایی اش از تیم استقلال تهران اظهار داشت: استقلال، خانه و قلب من است، اما مدیران باشگاه تصمیم گرفتند سرمربی خارجی بیاورند. برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و اطمینان دارم مربی بزرگی به این تیم آمده است. از امیرحسین فتحی تشکر می‌کنم چراکه با چشمان خودم دیدم شبانه روز برای این تیم زحمت می‌کشد. اتفاق خوبی برای استقلال افتاده و همان روزی که به من پیشنهاد سرمربیگری و جانشینی شفر را دادند با مدیران باشگاه توافق کردم که مربی خوبی وارد کشورمان شود چراکه تیم بسیار خوبی داریم.

اطمینان دارم استقلال با سرمربیگری استراماچونی نتایجی در شان نام این باشگاه می‌گیرد

او ادامه داد: اطمینان دارم استقلال با سرمربیگری آندره آ استراماچونی و مدیریت فتحی می‌تواند نتایجی که در شان نام این تیم است به دست بیاورد.

مربیگری در سطح ملی تجربه جدیدی برای من بود

مجیدی درباره اینکه چرا به عنوان دستیار استراماچونی در استقلال نماند، گفت: او سه دستیار با خودش به ایران می‌آورد و از طرفی به من سرمربیگری تیم ملی امید پیشنهاد شد. خیلی روی این موضوع فکر کردم چراکه مربیگری در سطح ملی تجربه جدیدی برای من بود تا بتوانم خود را محک بزنم.

در زندگی ام چیزی نبوده که بخواهم، اما نتوانم آن را به دست بیاورم

مجیدی افزود: همیشه اعتقاد دارم آدم‌ها برای به دست آوردن یک چیز باید تلاش کنند و من هم تلاشم را چند برابر می‌کنم. همیشه در زندگی ام اینگونه کار کرده ام و چیزی نبوده که بخواهم، اما نتوانم آن را به دست بیاورم. مطمئنم باشید برای آنچه اکنون در ذهن دارم تلاش می‌کنم و آن را به دست می‌آورم.

مجیدی: با تیم‌ها و مربیان بزرگی کار کرده ام/ خودم گفتم برای استقلال سرمربی بزرگ بیاورید/ مربی بدنساز اینترمیلان را به تیم ملی امید می‌آورم

وقتی دیدم افراد دیگری در باشگاه استقلال برای جذب بازیکن کار می‌کنند استعفاء دادم

مجیدی تصریح کرد: مدیران استقلال با من صحبت کردند تا برخی بازیکنان را برای فصل جدید انتخاب کنیم، اما اعتقاد داشتم باید تیم فصل پیش حفظ بشود چراکه بازیکنان بسیار خوبی داشت. از طرفی گفتم باید قرارداد بزرگ تر‌های استقلال تمدید شود، اما متاسفانه عوامل دیگری در باشگاه با بازیکن صحبت می‌کردند و وقتی دیدم آن‌ها چنین کاری می‌کنند، استعفاء دادم و گفتم بهتر است تیم را خودشان ببندند.

مردم قضاوت می‌کنند پخش کردن وویس من قشنگ بوده است یا نه

سرمربی سابق استقلال درباره وویسی که از او پخش شده است، گفت: ایرادی ندارد چراکه همه جا چنین اتفاقی رخ می‌دهد و مردم خودشان ین حرکت قشنگ را قضاوت می‌کنند. من دوست ندارم برای باشگاه استقلال که اکنون مربی جدیدی وارد آن شده است و به اندازه کافی حاشیه دارد، حاشیه بیشتری درست بشود. حتی اکنون که سرمربی تیم ملی امید هستم هر کمکی از دستم بربیاید به استقلال می‌کنم، اما اجازه بدهید تمام تمرکزم روی تیم ملی امید باشد چراکه کار خیلی سختی داریم و باید با تمام وجودم در خدمت تیم ملی کشورم باشم.

تمام بازیکنان و تمام بازی‌ها را برای انتخاب نفرات تیم ملی امید می‌بینم

خواهش می‌کنم اکنون که من سرمربی تیم ملی امید هستم درباره این تیم صحبت کنید. شک نکنید تمام بازیکنانی که در سطح تیم ملی امید ایران بوده اند و تک تک بازی‌ها را می‌بینم. همراه با کادرفنی ام به شهرستان‌ها می‌روم و مطمئن باشید هیچ بازیکنی از چشم من دور نمی‌ماند. این بازیکنانی که اکنون در اردو حضور دارند همان‌هایی هستند که پیش از این با کادرفنی قبلی تیم ملی امید و حمید استیلی کار کرده اند. به همین دلیل بازهم آن‌ها را دعوت کردم تا در اردوی ۶ روزه عملکردشان را ببینم. تمام بازی‌ها را در تمام شهرستان‌ها می‌بینم و بازیکنانی که در سطح ملی باشند زیرنظر دارم.

مجیدی: با تیم‌ها و مربیان بزرگی کار کرده ام/ خودم گفتم برای استقلال سرمربی بزرگ بیاورید/ مربی بدنساز اینترمیلان را به تیم ملی امید می‌آورم

مربی بدنساز اینترمیلان را به تیم ملی امید می‌آورم

مجیدی درباره دستیارانش در تیم ملی امید اظهار داشت: اگر بختیاری زاده و شاهرودی در کادر فنی ام می‌ماندند خوشحال می‌شدم، اما ظاهرا خودشان طبق صحبتی که با استیلی داشتند به ادامه فعالیت در این تیم تمایل نداشتند. من دستیاری اسپانیایی که عضو آکادمی اسپانیول است به دستیارانم اضافه می‌کنم. همچنین برای مسابقاتمان هم یک مربی بدنساز که پیش از این با برونو متسو فرانسوی کار کرده و اکنون عضو باشگاه اینترمیلان ایتالیا است به ما اضافه می‌شود.

او درباره دعوت از بازیکنان در ۲ گروه برای حضور در این اردوی ۶ روزه گفت: باز هم می‌گویم تمام بازی‌های لیگ برتر، لیگ دسته اول، دسته دوم و بازی‌های امید‌های کشور را تماشا می‌کنم و هر بازیکنی شایسته باشد دعوت می‌کنم.

صالحی امیری گفت از من کامل حمایت می‌کند

مجیدی درباره ناهماهنگی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید گفت: قبل از اینکه به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب بشوم با خود صالحی امیری چندین بار (رئیس کمیته ملی المپیک) صحبت کردم و او حمایت کاملی از من داشت. صالحی امیری به من گفت مطمئن باش در این راه تمام قد پشت حمایت از تیم ملی امید هستیم و باور کنید چندان در جریان سوالتان نیستم. صالحی امیری از من خواست سرمربیگری تیم ملی امید را قبول کنم و فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. او یکی از افراد باسواد ورزش ایران است و می‌تواند به آن خدمت کند.

اکنون نمی‌توانم برنامه ام را به فدراسیون اعلام کنم

او درباره برنامه بازی‌های تدارکاتی تیم ملی امید به ویژه دیدار با تیم ملی بزرگسالان گفت: با توجه به اینکه تاکنون برنامه لیگ به صورت قطعی مشخص نیست اکنون نمی‌توانیم برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم. درنظر داریم بازی‌های دوستانه انجام بدهیم که یکی از آن‌ها با تیم ملی بزرگسالان است، اما با توجه به موضوعی که گفتم در حال حاضر نمی‌توانیم برنامه مان را تا پایان رقابت‌های انتخابی المپیک اعلام کنیم.

مجیدی: با تیم‌ها و مربیان بزرگی کار کرده ام/ خودم گفتم برای استقلال سرمربی بزرگ بیاورید/ مربی بدنساز اینترمیلان را به تیم ملی امید می‌آورم

استقلال با این بازیکنان و استراماچونی از شانس‌های اصلی قهرمانی است

سرمربی تیم ملی امید درباره ارزیابی اش از حضور آندره آ استراماچونی در تیم استقلال گفت: او مربی خوبی است که در باشگاه‌های بزرگی کار کرده است. از هواداران استقلال می‌خواهم از این مربی و تیم حمایت کنند چراکه این تیم یکی از بهترین تیم‌های تاریخ استقلال است. من در پنج بازی که سرمربی استقلال بودم به بازیکنانش افتخار کردم. اگر بازیکنان حفظ بشوند استقلال یکی از اصلی‌ترین شانس‌های قهرمانی است.

از رسانه‌ها می‌خواهم بازیکنان خارج از کشور را به من معرفی کنند

مجیدی درباره حضور ۲ بازیکن از لیگ دسته پایین برزیل و انگلیس در فهرست تیم ملی امید اظهار داشت: از تمام دوستان و رسانه‌ها می‌خواهم اگر بازیکنی وجود دارد که در خارج از کشور و لیگ‌های معتبر بازی می‌کند به من معرفی کنند تا دعوتشان کنم. چند نفر معرفی شده اند و یکی از آن‌ها اکنون تمرین می‌کند.

مطمئن باشید تیم ملی امید به المپیک صعود می‌کند

سرمربی تیم ملی امید درباره شانس صعود این تیم به المپیک ۲۰۲۰ توکیو بیان کرد: در زندگی من چیزی نبوده که بخواهم و نتوانم آن را به دست آورم. مطمئن باشید تیم ملی امید به المپیک صعود می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما