شناسهٔ خبر: 33449465 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزیر ورزش: کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ یکی از اولویت‌های ورزشی سال ۹۸ است

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اولویت‌های ورزشی کشور در سال ۹۸ گفت: کسب سهمیه برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو کی از اولویت‌های ورزشی سال ۹۸ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، مسعود سلطانی‌فر امروز در حاشیه آئین افتتاح پروژه‌های ورزشی در شهرستان پاکدشت در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی در این شهرستان اظهار داشت: تمام تلاش ما در عرصه ورزش و جوانان بر این است که شرایط خوبی را برای بروز استعدادها فراهم کنیم.

وی با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی امام رضا(ع) و کلنگ‌زنی سالن چندمنظوره در مسکن مهر امام رضا(ع) بیان کرد: امیدواریم افتتاح این پروژه‌ها گام خوبی جهت استفاده و بهره‌وری بیشتر از استعدادهای این خطه باشد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره شهدای خاتون‌آباد افزود: عملیات احداث این سالن ورزشی از سال 1390در زمین به متراژ یک هزار و 10 مترمربع آغاز شده بود که با همت مسئولان در شهرستان و تلاش‌های صورت گرفته امروز شاهد بهره‌برداری از این پروژه ورزشی هستیم.

سلطانی‌فر سپس با بیان اینکه افزایش سرمایه‌گذاری برای توسعه اماکن ورزشی یکی از اولویت‌های ورزشی است گفت: امیدواریم در آینده این سرمایه‌گذاری‌ها بازدهی خوبی داشته باشند و سرمایه‌های خوبی برای ورزش شهرستان پاکدشت در عرصه‌های ملی و بین‌المللی پرورش پیدا کند.

وی ادامه داد: امسال قرار است700 پروژه ورزشی دیگر را افتتاح کنیم که امیدواریم با تخصیص‌ اعتبارات بیشتر بتوان هم در بخش ورزش و هم در بخش جوانان این پروژه‌ها را به بهره برداری برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان  همچنین با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ورزشی سال 98 کسب سهمیه برای المپیک 2020 توکیو است تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های مالی سال 98 امیدواریم که بتوان در زمینه ورزش کشوری و همچنین المپیک و پارالمپیک 2020 موفق به کسب رتبه‌های خوبی شویم.

انتهای پیام/ش

نظر شما