شناسهٔ خبر: 33454925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

با حضور بندپی استاندار تهران و گل محمدی مدیر کل

سالن ورزشی خاتون آباد پاکدشت توسط وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید

سالن ورزشی خاتون آباد در شهرستان پاکدشت توسط دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران، این سالن چند منظوره با حضور بندپی استاندار تهران، گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و قمی نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
سالن ورزشی خاتون آباد شهرستان پاکدشت نیز که عملیات احداث آن از سال 1390 آغاز شده با متراژ 1010 مترمربع و هزینه 12307 میلیون ریال و با استعداد پرداختن به رشته های فوتسال، بسکتبال، هندبال و ... توسط وزیر ورزش و جوانان و مسئولان محلی به بهره بهرداری رسید .
در حاشیه این مراسم، دکتر سلطانی فر، با اشاره به اینکه این منطقه از استعدادهای ورزشی بسیار خوبی بهره مند است، اظهار داشت: تمام تلاش ما در عرصه ورزش و جوانان بر این است که شرایط خوبی را برای بروز استعدادها فراهم کنیم .
وزیر ورزش و جوان افزود: توفیقات بدست آمده ورزش در کشور با حمایت دولت بسیار قابل توجه است و از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به جهت تلاش ها و افتتاح پروژه ها تشکر می کنم .
دکتر مسعود سلطانی فر ادامه داد: با افتتاح زمین چمن مهر امام رضا (ع) و سالن چند منظوره شهدای خاتون آباد و کلنگ زنی سالنی در مجاور زمین چمن مصنوعی که تا یکسال آینده به بهره برداری می رسد، فرصت خوبی برای ارتقا سلامتی و‌نشاط مردم بوجود آمده است .
وی استعدادهای ورزشی شهرستان پاکدشت را مورد توجه قرار داد و‌ خاطرنشان شد: ما هر روز خبرهای خوبی از درخشش ورزشکاران این شهرستان در رده های سنی مختلف در تیم های ملی می نشویم که بدون شک با سرمایه گذاری در توسعه اماکن ورزشی ، استعدادیابی و آموزش نیروهای متخصص ، این شهرستان آینده بسیار خوبی خواهد داشت .
دکتر سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش به تحریم های گسترده و ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و توضیح داد : با وجود این تحریم ها که باعث شده درآمدهای کشور محدود شود اما با تلاش و برنامه ریزی و مدیریت بر منابع و همکاری با مسئولین استان ها و شهرداری ها ، تا پایان سال 1398، بیش از هفتصد پروژه ورزشی را افتتاح و به بهره برداری می رسانیم .
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد : بعد از سپری کردن سال 97 که با افتخار افرینی در جام جهانی فوتبال، بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا، المپیک جوانان، لیگ قهرمانان آسیا و رویدادهای دیگر همراه شد، تلاش می کنیم در سال جاری مسابقات کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا با بیشترین سهمیه حضور پرقدرت و آبرومندانه در بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 داشته باشیم و یکی ازاولویت های ورزشی سال ۹۸ کسب سهمیه برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو است .
گل محمدی نیز در این مراسم گفت: پس از ۱۰ سال در پاکدشت، شاهد اتمام پروژه های عمرانی بودیم. ۷۰ درصد پروژه های عمرانی در نقاط محروم تهران کلید خورد و با حمایت وزارت ورزش و استانداری به اتمام رسید.
در جریان این مراسم از خانواده های معظم شهدای پاکدشت در سالن شهدای خاتون آباد با حضور وزیر ورزش و جوانان تجلیل شد.

نظر شما