شناسهٔ خبر: 33335996 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

963 هزار مسافر وارد چهارمحال و بختیاری شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: 963 هزار و 48 مسافر وارد این استان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، مهرداد جوادی گفت: 963 هزار و 48 مسافر وارد این استان شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری افزود: این تعداد مسافر در تعطیلات عید سعید فطر از 14 تا 16 خرداد سال جاری با 229 هزار و 962 خودرو به استان سفر کردند.

وی افزود: از مجموع این تعداد 18 هزار و 44 نفر در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مسافرخانه‌ها، خانه‌های مسافر، بوم‌گردی‌ها، مدارس و سایر مراکز اقامتی چهارمحال و بختیاری اسکان یافتند.

جوادی تصریح کرد: ‌البته تعداد مسافران ورودی به چهارمحال و بختیاری در تعطیلات عید سعید فطر بسیار بیشتر بوده و این آمار تنها مربوط به جاده‌های دارای ترددشمار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری بیان داشت: بسیاری خودروهای وارد شده به استان اتوبوس بوده که هر خودرو به طور میانگین 4 نفر محاسبه شده است.

وی اضافه کرد: در تعطیلات عید سعید فطر امسال 100 درصد ظرفیت تخت‌های چهارمحال و بختیاری تکمیل شد.

جوادی عنوان داشت: ‌مدارس چهارمحال و بختیاری از جمعه هفدهم خردادماه پذیرش مسافر ندارند و مسافران می‌توانند در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مسافرخانه‌ها، خانه‌های مسافر، بوم‌گردی‌ها و سایر مراکز اقامتی استان اسکان یابند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد:‌ بیشترین مسافران ورودی به استان در تعطیلات عید سعید فطر تاکنون از استان‌های خوزستان، اصفهان، ‌تهران، فارس و یزد بودند.

انتهای پیام/68020/

نظر شما