شناسهٔ خبر: 33161259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس‌پلاس ورزشی گیلان؛ خطر کسر امتیاز از ملوان تا دیدار فینالیست‌های جام حذفی با امام‌جمعه رشت

ورزشکاران و مسؤولان گیلان در صفحات مجازی خود از مصاحبه‌ها و عملکردشان نوشتند، از خطر کسر امتیاز از تیم فوتبال ملوان تا دیدار فینالیست‌های جام حذفی با امام‌جمعه رشت، از نظرخواهی مالک سپیدرود تا ابراز علاقه نماینده رشت به دو تیم داماش و سپیدرود.

صاحب‌خبر -

مجله فارس‌پلاس ورزشی گیلان؛ ورزشکاران و مسؤولان گیلان در صفحات مجازی خود از مصاحبه‌ها و عملکردشان نوشتند، از خطر کسر امتیاز از تیم فوتبال ملوان انزلی تا دیدار فینالیست‌های جام حذفی با امام‌جمعه رشت، از نظرخواهی مالک موقت سپیدرود تا ابراز علاقه نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی به دو داماش و سپیدرود را در مجله مجازی این هفته فارس‌پلاس ورزشی گیلان بخوانید.

خطر کسر امتیاز و سقوط به لیگ دسته دوم بیخ گوش ملوان!

تیم فوتبال ملوان انزلی که لیگ یک در فصل 97-98 را به دلیل شکایت زوران، بازیکن خارجی خود با کسر شش امتیاز آغاز کرده بود و این کسر امتیاز، آغازی بر تزلزل ابتدای فصل این تیم بود، پیش از آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال در فصل 98-99 با تهدیدی دیگر مواجه شده است، شکایت درجگان اسکوچیچ، سرمربی اسبق ملوانان، تبدیل به معضل بزرگی برای قوهای سپید شده است.

مترجم وقت درجگان اسکوچیچ در پستی اینستاگرامی نوشت: «خطر کسر امتیاز و حتی سقوط به لیگ دو برای ملوان بسیار جدی و محتمل است، با درجگان که حرف می‌زدم می‌گفت: به‌هیچ‌عنوان نمی‌خواهم برای ملوان این حادثه تلخ صورت بگیرد.»

ابراهیم گل آور با اشاره به پایان مهلت پنج‌روزه آخرین نامه وکیل دراگون، افزود: «امروز مهلت ۵ روزه آخرین نامه وکیل درجگان به پایان رسید و هیچ اتفاقی نیفتاد، خود درجگان هم بسیار ناراحت شده چون میگه از این به بعد دیگه از دست من هم کاری بر نمیاد و پرونده او به یک مرجع بالاتر فیفا خواهد رفت، کاش تا دیر نشده، کسی کاری بکنه.»

نظرخواهی مالک موقت سپیدرود از هواداران!

مالک موقت سپیدرود رشت با طرح سؤالات متعددی، نسبت به تمدید قرارداد دست‌نشان واکنش نشان داده و هواداران سپیدرود را به چالش کشیده است.

کیومرث بیات که فعالیت چشمگیری در اینستاگرام دارد، در پستی نوشت: «سؤال از هواداران عزیز و باغیرت سپیدرود.
سؤالاتی در خصوص مشکلات سپیدرود وجود دارد که انتظار دارم یک‌لحظه خودتان را جای من بگذارید و با مراجعه به وجدان خود پاسخ این سؤال را پیدا کنید اگر جای من بودید چه تصمیمی می‌گرفتید؟
1 - مبلغ هفت‌صد میلیون تومان در همین چند روز گذشته از سوی کمیته تعیین وضعیت علیه سپیدرود رأی صادرشده و باید ظرف ده روز تسویه شود والا سرنوشت ملوان گریبان مارا خواهد گرفت.
2 - مبلغ دو میلیارد تومان بدهکار بازیکنان و کادر فنی فصل گذشته هستیم که اگر پرداخت نشود تیمی وجود نخواهد داشت
3- مبلغ هشت‌صد و نود میلیون تومان تعهد باشگاه در قبال چک‌های صادرشده آقای علی کریمی بر دین داریم که باید سعی کنیم به تعهد خود عمل نماییم.
4- مبلغی حدود شش‌صد میلیون تومان بابت جذب بازیکنان جدید که اگر بخواهیم تیمی خوب ببندیم لازم داریم که اگر نباشد تیمی نخواهیم داشت.
5- مبلغی بالغ‌بر پنج تا شش میلیارد هم بودجه سال آتی خواهد بود که اگر ردیف آن مشخص نشود چگونه روز را سپری کنیم.»

بیات با ادعای عدم مسؤولیت پذیری از سوی دیگران! نسبت به ایفای تعهدات مالی سپیدرود، گفت: «عزیزان من! روزی که تیم را به من واگذار کردند قرار بود یک هفته تا آمدن خریدار جدید مسئولیت بر عهده من باشد به شهادت همه حاضرین جلسه بارها تأکید کردم من مسئولیت مالی را نمی‌پذیرم و همه اعلام کردند خریداران صف ایستاده‌اند در جلسه‌ای که هیئت فوتبال حاضر به حضور نشد در جلسه‌ای که هیچ‌یک از مسئولین احساس مسئولیت نکردند و اگر من برگه انتقال را امضا نمی‌کردم تیم بدون مالک می‌شد و از ادامه لیگ کنار گذاشته می‌شد.»

وی پس از طرح مشکلات عدیده مالی، تمدید قرارداد دست‌نشان را به چالش کشید و افزود: »سؤال من این است بااین‌همه فشار و بدهی آیا می‌توانم برای سرمربی تیم که پول نیم‌فصل خودرا نگرفته یک بدهی پانصدمیلیونی اضافه کنم؟
شما این کار را می‌کنید؟ با کدام بازیکن؟ با کدام پنجره نقل و انتقالات؟ من واقعاً متأسفم که شمارا ناراحت کردم آیا مشکل سپیدرود من هستم؟ منی که پای هیچ‌یک از این مشکلات را امضا نکردم؟ آیا این استان بزرگ‌تر ندارد؟ من کجای این استان هستم؟ از خدا می‌خواهم کمک کند این تیم نابود نشود، من امروز نتوانستم به دست‌نشان دروغ بگویم.»

عاشق سپیدرود و داماش هستم!

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به طرح استیضاح وزیر ورزش اظهار کرد: «طی یک سال گذشته جهت احقاق حق تیم‌های داماش و سپیدرود، تمام تلاشم را برای استیضاح وزیر ورزش انجام دادم.»

محمدصادق حسنی با اشاره به عرق خود به سپیدرود و داماش، گفت: «همه از عشق و علاقه من به تیم‌های گیلان و به‌طور ویژه سپیدرود و داماش مطلع‌اند، طی یک سال گذشته تلاش‌های بسیاری را برای احقاق حقوق این دو تیم انجام دادم و مانند برخی از نمایندگان اهل داد و قال نیستم و سعی می‌کنم در آرامش برای شهرم قدم بردارم، تقریباً یک سال پیش بود که تعداد ۳۳ نفر از نمایندگان تصمیم به استیضاح وزیر ورزش گرفتیم که با قانع شدن برخی از این نمایندگان قبل از استیضاح، این تعداد به ۱۲ نفر رسید و استیضاح به سرانجام نرسید.»

دیدار فینالیست‌های جام حذفی با امام‌جمعه رشت

جلسه‌ای به دعوت آیت‌الله فلاحتی و به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با حضور هیئت‌مدیره باشگاه داماش گیلان برگزار شد، در این جلسه، امام‌جمعه رشت با گریزی به گذشته و سابقه فعالیت‌های ورزشی خود ازجمله کشتی گیله‌مردی و فوتبال اظهار کرد: «ورزش و رقابت‌های قهرمانی در گیلان پیشینه‌ای غنی و حامیانی وفادار دارد و تلاش برای ارتقای ورزش استان جلوه زیبایی از نشاط‌آفرینی و فرح بخشی افکار عمومی تلقی می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی با ابراز نگرانی از به قهقرا رفتن برخی از تیم‌های مطرح استان در یک سال گذشته اظهار کرد: «مجموعه متصدیان اجرایی و تصمیم سازان ورزشی گیلان باید تمام تلاش خود را برای حمایت بی‌دریغ از ورزش استان در راستای اخلاق‌مداری و تقویت امید در جوانان جامعه به‌کارگیرند.»

وی با بیان اینکه انتظار داریم استاندار به موضوع تیم فوتبال داماش گیلان ورود کند، خاطرنشان کرد: «در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که جوانان رکن اساسی آن هستند؛ ضمن اینکه شور و شوقی که در فوتبال وجود دارد در بسیاری از ورزش‌های دیگر نیست.»

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در ادامه با اشاره بر لزوم همراهی مسئولین استانی، گفت: «جهت احقاق این موضوع باید تمامی مسئولین استانی اعم از استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و … ارکان مدیریتی باشگاه را حمایت کنند و مطمئناً جوانان هم قدردان زحمات صورت گرفته خواهند بود.»

انتهای پیام/3389

نظر شما