شناسهٔ خبر: 33136621 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله کعبی:

رسانه های جهان اسلام علیه طرح شیطانی معامله قرن بسیج شوند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم جبهه رسانه ای جهان اسلام را به دلیل برخوداری از نیروهای جوان و مؤمن دارای ظرفیت فوق العاده خواند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی در دیدار دکتر عبدالعزیز بدر القطان حقوقدان کویتی و از شخصیت های فعال رسانه ای جهان اسلام، نقش رسانه ها را در مواجهه با جبهه استکبار مهم ارزیابی کرد.

وی با اشاره به برنامه های رسانه های غربی، آمریکایی و صهیونیستی ضد جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: رسانه های غربی به تبعیت از سیاست مداران خود حربه ایران هراسی و شیعه هراسی را در دستور کار قرار داده اند.

آیت الله کعبی با تاکید بر این که رسانه های جهان اسلام نباید در دام رسانه های غربی گرفتار شوند، اظهار داشت: ایران اسلامی جز لاینفک پیکره جهان اسلام و یکی از مهم ترین محورهای مقاومت است.

رسانه های جهان اسلام علیه طرح شیطانی معامله قرن بسیج شوند

وی با تاکید بر این که آمریکا و صهیونیسم دشمن اصلی اسلام و مسلمین هستند، گفت: با وجود تمام کینه و حقدی که سعودی ها نسبت به ایران اسلامی و مقاومت اسلامی دارند، ما آنها را دشمن اصلی نمی دانیم؛ دشمن اصلی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و نباید از این نکته غافل ماند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه جبهه رسانه ای جهان اسلام را به دلیل برخورداری از نیروهای فعال، جوان و مؤمن یک ظرفیت ارزشمند خواند و در عین حال بر لزوم طراحی و تدوین چشم انداز و استراتژی مناسب جهت نیل به اهداف تاکید کرد.

وی تصریح کرد: باید با تکیه بر مبانی فکری عمیق اسلام ناب به یک استراتژی دقیق و اصولی برسیم تا بتوانیم نقشه های دشمنان را در عرصه رسانه خنثی سازیم.

آیت الله کعبی افزود: باید از امکانات رسانه ای و تبلیغی در جهت تبیین معارف حیات بخش اسلام و خنثی سازی نقشه های دشمنان به بهترین شکل ممکن بهره بگیریم.

رسانه های جهان اسلام علیه طرح شیطانی معامله قرن بسیج شوند

وی وحدت اسلامی را یک استراتژی مهم خواند و خاطرنشان کرد: ما به وحدت به عنوان یک استراتژی معتقدیم و نه تاکتیک؛ متاسفانه امروز جهان اسلام سرگرم گرفتاری های زیادی شده و همین مساله مسلمانان را دچار عقب ماندگی هایی کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبیین ویژگی های عالمان دین، عقلانیت و خرد ورزی، معنویت و خودسازی، علم آموزی، رهبر شناسی و اطاعت از رهبر، عمل به آموزه های اسلام و اتحاد صفوف و دشمن شناسی و نگاه تمدنی به آموزه های اسلامی را از مهم ترین اموری دانست که می بایست مورد توجه متفکران و اندیشمندان جهان اسلام قرار گیرد.

آیت الله کعبی در پایان از قدس و فلسطین به عنوان محور اصلی جبهه مقاومت اسلامی یاد و با اشاره به طرح شیطانی معامله قرن، تصریح کرد: این نقشه شوم باید با هوشیاری امت اسلام عقیم بماند، در این راستا رسانه های جهان اسلام بایستی علیه طرح شیطانی معامله قرن بسیج شوند. /924/ج

نظر شما