شناسهٔ خبر: 33104301 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی شاهرود: عامل سابقه‌دار تیراندازی دستگیر شد

سمنان- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: عامل تیراندازی به فرد جوان در این شهرستان در طرح ضربتی پلیس و سربازان گمنام امام زمان (عج) این استان دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی کریمی شامگاه جمعه به خبرنگاران اظهار داشت: فرد شرور چندی پیش که با یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف از درون یک دستگاه خودرو، جوانی را در یک فروشگاه لوازم یدکی در خیابان کمربندی شهرستان شاهرود به رگبار بست و سبب به شدت مجروح شدن فرد جوان شد.

وی با اشاره به متواری شدن متهم پس از تیراندازی، بیان کرد: با توجه به اصابت چند گلوله به جوان و وخامت وضیعت این فرد، به تهران انتقال و تحت درمان قرار گرفت.

کریمی به آغاز عملیات شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی که فردی سابقه دار بود، تصریح کرد: این فرد با هویت (ح الف) که دارای چند فقره سابقه کیفری است، به علت اختلافات قبلی با جوان مجروح، با تهیه یک قبضه سلاح جنگی، وی را آماج گلوله قرار داد و پس از آن از شهرستان شاهرود متواری شد.

وی با بیان اینکه چند هفته کار اطلاعاتی در خصوص عامل تیراندازی انجام و مخفیگاه نامبرده چندی زیر چتر اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار داشت، افزود: درنهایت صبح امروز، مخفیگاه شناسایی و با تشکیل هفت تیم اطلاعاتی و ضربتی پلیس و تیم‌های وزارت اطلاعات با محاصره محل اختفای متهم، نامبرده در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاه دستگیر شد.

کریمی خاطرنشان کرد: فرد شرور در حالی که یک قبضه سلاح جنگی در اختیار داشت، حتی فرصت به دست گرفتن سلاح را نیافت و قبل از هر گونه تحرکی دستگیر شد. فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: تعامل مطلوب نیروی انتظامی با سایر دستگاه‌های نظامی و امنیتی و اشراف اطلاعاتی بی نظیر در این زمینه، باعث شده افرادی که امنیت مردم را به مخاطره انداخته، هیچگاه نتوانند از چنگال قانون متواری شوند.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

برچسب‌ها:

نظر شما