شناسهٔ خبر: 33097698 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

دستگیری عامل تیراندازی با سلاح جنگی در شاهرود+ عکس

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری عامل تیراندازی به فردی جوان،در طرح ضربتی پلیس و سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ علی کریمی از دستگیری عامل تیراندازی به فردی جوان،در طرح ضربتی پلیس و سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد و در تشریح این خبر گفت: در اسفندماه۹۷فردی مسلح،با یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف از درون یکدستگاه خودرو،با رگبار بستن به روی فردی جوان در یک فروشگاه لوازم یدکی در خیابان کمربندی،وی رابه شدت مجروح نموده و از محل متواری می شود.
کریمی افزود:با توجه به اصابت چند گلوله به این فرد جوان و با توجه به وخامت وضیعت این فرد،وی به تهران انتقال و تحت درمان قرار گرفت.
این مقام آگاه از آغاز عملیات شناسایی و دستگیری این فرد سابقه دار سخن گفت و افزود: ح،الف که دارای چند فقره سابقه کیفری نیز می باشدبا توجه به اختلافات قبلی با جوان مجروح،با تهیه یک قبضه سلاح جنگی وی را آماج‌گلوله قرار داده وپس از آن از شهرستان شاهرودمتواری می گردد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از چندهفته کار اطلاعاتی در خصوص این فردشرورخبرداد وافزود:درنهایت صبح امروز مخفیگاه نامبرده که چند روز زیرچتر اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)قرار داشت،شناسایی و باتشکیل ۷ اکیپ اطلاعاتی و ضربتی پلیس و اکیپهای وزارت اطلاعات،درنهایت با محاصره محل اختفای متهم،‌نامبرده در اقدامی ضربتی در مخفیگاه خود در حالی که یک قبضه سلاح جنگی در اختیار داشت،حتی فرصت به دست گرفتن سلاح را نیافته و قبل از هر گونه تحرکی دستگیر شد.
سرهنگ علی کریمی امنیت مردم را خط قرمز پلیس برشمرد وافزود:با تعامل بسیارخوب نیروی انتظامی باسایر دستگاههای نظامی و امنیتی واشراف اطلاعاتی بی نظیر در این راستا،باعث شده افرادی‌که امنیت مردم را به مخاطره انداخته اندهیچگاه نتوانند از چنگال قانون متواری گردند.
وی در خاتمه در هشداری به برهم زنندگان نظم و امنیت گفت:افرادی هم که سودای برهم زدن نظم و امنیت شهروندان را در سر دارند بدانند،در صورت هرگونه اقدام مجرمانه،پاسخی سخت ودندان شکن در انتظارشان خواهد بود.‌
دستگیری عامل تیراندازی با سلاح جنگی درشاهرود

نظر شما