شناسهٔ خبر: 33104169 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

تذکر لاریجانی به صدا و سیما/ از طرح مسائل اختلافی بین مذاهب پرهیز کنید

لاریجانی در واکنش به تذکر نماینده محلات درباره طرح مسائل اختلافی از رسانه ملی: صدا و سیما باید از طرح مسائل اختلافی بین مذاهب پرهیز کند و همه رسانه‌ها نیز باید دقت لازم را در این زمینه داشته باشند.

صاحب‌خبر -

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از صدا و سیما خواست از طرح مسائل اختلافی بین مذاهب پرهیز کند.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در جلسه علنی صبح امروز شنبه مجلس در واکنش به تذکر نماینده محلات در خصوص طرح مسائل اختلافی از صدا و سیما گفت: صدا و سیما باید از طرح مسائل اختلافی بین مذاهب پرهیز کند و همه رسانه‌ها نیز باید دقت لازم را در این زمینه داشته باشند.

علیرضا سلیمی نماینده محلات در تذکری گفت: صدا و سیما در پخش زنده خود دقت لازم را داشته باشد افرادی که دعوت می‌کنند باید عاقل و دور اندیش باشند و مصالح ملی را رعایت کنند. گاهی ادبیات مجریان کوچه و بازاری است و گاهی مسائل اختلاف انگیز مذهبی از آنتن زنده پخش می‌کنند که به مصلحت نیست.

سلیمی همچنین در تذکر دیگری گفت: قرار بود هر ۶ ماه یک بار گزارش برجام به مجلس ارائه شود اما یک سال است که گزارشی ارائه نشده است.

رئیس مجلس در این باره نیز گفت: گزارش برجام سر موقع ارائه شده و کمیسیون امنیت در حال بررسی آن است تا آن را به مجلس ارائه کند.

منتظر تهیه پیشنهاد مدونی برای تعیین تکلیف اختصاص ۱۴ میلیارد دلار و موضوع مسکن هستیم

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس خواستار تعیین تکلیف موضوع اختصاص 14 میلیارد دلار ارز برای تأمین کالاهای اساسی و برگزاری جلسه‌ای در مجلس در این باره شد.

به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (شنبه) در تذکری خطاب به علی لاریجانی اظهار کرد: دو هفته پیش به ملت ایران قول دادید که راجع به ۱۴ میلیارد دلار اختصاص ارز برای تأمین کالاهای اساسی جلسه‌ای در کمیسیون برنامه و سپس در صحن مجلس گذاشته شود. دو هفته از آن قول می‌گذرد. وزیر اقتصاد در جلسه کمیسیون حضور پیدا نکرد.

وی افزود: مردم گرفتار هستند. تعیین تکلیف کنید تا وضعیت روشن شود. همچون موضوع بنزین که مجلس ورود پیدا کرد و با حضور دولت تصمیم درستی گرفته شد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: مساله را پیگیری کردیم، آقای تاجگردون گزارشی از آن جلسه ارائه کرد.

وی افزود: قرار شد جلسه‌ای با مرکز پژوهش‌ها و صاحب نظران برگزار شود تا در این باره سریع موضوعی تدوین و ارائه شود. قدری پیچیدگی دارد ولی روی آن بحث شد، قرار است در این باره و موضوع مسکن پیشنهاد مدونی ارائه شود، منتظریم.

نظر شما